Gå til innhold

14-åring som røyker....


Gjest girnestenopp

Anbefalte innlegg

Ja! Også kan man ta dem med på et rehabilitetssenter for trafikk-ofre hvis ungdommene noen gang skulle begynne å fable om å ta førerkort!

Og en tur på Blåkors hvis de tar seg en øl!

Og til Tjukkholmen hvis de spiser for mye en dag!

Og for ikke å snakke om: alle burde ta med ungdommene sine til en psykiatrisk klinikk på omvisning, så de kan se med egne øyne hva som kan skje hvis de bekymrer seg for mye over problemer som er kunstig konstruert.

Jeg syns tenåringer er flotte, flotte mennesker! De er i ferd med å bli voksne, og trenger å få egne erfaringer på godt og vondt. Hvis de ikke gjør noe direkte kriminelt, eller noe som kan føre til en umiddelbar død, syns jeg de må få litt spillerom.

Og JA, jeg har to kjekke tenåringer i huset. Ikke røyker de, og ikke drikker de. Men dette må være deres egne valg.

Akkurat røyking er faktisk en veldig skadelig ting. Så her synes jeg at vi bør hjelpe dem ti å forstå sitt eget beste. Jeg har selv en bestemor som har hatt hjerteinfarkt og har kols. Det unner jeg ikke min verste fiende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...