Gå til innhold

Immunterapiklinikker


Gjest må gå bra

Anbefalte innlegg

Gjest må gå bra

Hei! Jeg skriver til deg i håp om at du kanskje kan gi oss noen råd om kreftbehandling. Jeg har lest boken din "KREFT og jakten på mirakler" fra 1993, men trenger litt oppdatert informasjon. Min far (60 år) ble for ca fem måneder siden diagnosert med lungekreft med spredning til den ene binyren. I Norge fikk vi beskjed om at han kun har kort tid igjen (1-2 mnd) og han fikk kun tilbud om lindrende cellegift. Etter noen undersøkelser dro vi til utlandet. Min far fikk operert ut øvre venstre lungelapp og tre uker senere høyre binyre. Legen som foretok lungeoperasjonen er svært erfaren og fikk ut alt. Kreften hadde ikke spredd seg til lymfene. Han er nå ferdig med tre serier cellegift og har igjen en. Allmenntilstanden er imidlertid redusert nå og det er ikke sikkert at han kan fullføre den siste serien. Samtidig med cellegiften forsøkte han Misteltein, men måtte slutte pga. allergiske reaksjoner rundt stikksåret. Han vil forsøke igjen når cellegiften er ferdig. Han spiser også store doser C-vitaminer, samt Juice Plus+, Q10, haibrusk, nbg, Omega 3, med mer. Lagt om kostholdet litt slik at han ikke spiser sukker, men mer frukt/grønt. Han får også akupunktur. For å prøve å forbedre oddsene hans tenkte vi at et opphold på en immunterapiklinikk kan hjelpe, slik at kanskje immunforsvaret kan drepe de resterende kreftcellene selv og sikre at kreften ikke kommer tilbake. Jeg har lest om immunotherapy og diverse klinikker, og da særlig i USA. Vet du om en flink og seriøs immunterapiklinikk her i Europa (fortrinnsvis i UK, Tyskland eller Spania), eventuelt i USA? Det er viktig at den klinikken han kommer til har kunnskap om de beste og mest oppdaterte behandlinger. Er det noe mer du vil råde han til å prøve? På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...