fyrlykt Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har valgt å ikke ta vaksinen mot svineinfluensa. Mine barn har fått velge selv, uten at jeg har forsøkt å påvirke dem i hverken den ene eller andre retningen. Ved første runde var det nei, de ville ikke ha den. Neste gang jeg spurte hadde yngste datter ombestemt seg og ville ha den. Det som imponerte meg mest var min sønn på 16 som sa at ja, jeg vil ha den, så slipper jeg å smitte noen som har eggallergi og ikke kan ta vaksinen. Nå vurderer faktisk jeg også å ta den. Kan en egoist som meg virkelig ha klart å fostre opp en så empatisk sønn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Syns det var en sjarmerende historie :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Herlig når ungene tenker sjøl 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det kan vi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi kan lære mye av våre barn:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Så bra! Du har barn som reflekterer og har egne meninger *applauderer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.