Gjest 19 år siden Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I dag skal jeg på krikegården. Tenne lys for min datter som kunne blitt 19 år i dag. Tiden går, men sorgen ligger gjemt lagt inni i hjertet mitt. Heldigvis går livet videre og ting stabiliserers etterhvert. Men tankene kommer og går. Hun døde 6 mnd gammel i krybbedød. I dag vil jeg minnes henne på min måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da var vi gravide samtidig. Jeg har en datter som ble 19 år i august. Krybbedød er forferdelig trist og meningsløst. Husker det fantes mange rare teorier i 1990, bl.a. fikk madrassen skylden i en periode. Føler veldig med deg. Ingen burde være nødt til å følge sine egne barn til graven. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gutten min ble også født i november, han døde også i krybbedød. Heldigvis er antallet på krybbedødstilfelle falt drastisk i de senere årene. Disse barna døde en helt meningsløs og unødvendig måte. Da gutten min døde var det over 180 som døde i krybbedød hvert år, i dag er dette antallet sunket til under 20. Jeg tenker på deg, det er alltid et hull i hjertet, hvor gutten min skulle ha vært. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oleanna Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Da var vi gravide samtidig. Jeg har en datter som ble 19 år i august. Krybbedød er forferdelig trist og meningsløst. Husker det fantes mange rare teorier i 1990, bl.a. fikk madrassen skylden i en periode. Føler veldig med deg. Ingen burde være nødt til å følge sine egne barn til graven. Min datter skulle vært 23 i disse dager. Klem til dere alle tre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.