Spirello Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Poden ble supergira da jeg fant frem adventstaken og kuler til å henge ivinduet i går.. Desverre hadde snømannen han har hatt i vinduet gått til dundas, så ble ikke noe på rommet hans.. Har ikke sett sånne i butikken i år, er det mulig å få tak i mer? Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet. Noe annet litt morsomt jeg kan henge opp i vinduet på rommet hans? vanlig stjerne er kanskje litt kjedelig for en fireåring? Noe mer begregna på barn tenker jeg på. Tenkte å overraske han med et lite juletre med lys til å ha på gulvet til i morgen tidlig da det er på tide å åpne første pakken i kalenderen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har funnet en lysslynge på IKEA som går på batteri. Stjerner i plast. Ungene fikk en hver av meg. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20162464 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vi har en helt vanlig stjerne i vinduet hos våre på 2,5 og 5. Og det kunne ikke ha vært mer stas! Hadde det i fjor også. Veldig populært å ha sin egen:-) Ellers vil jeg tro at andre figurer ikke er vanskelige å få tak i, syns jeg ser sånne lysfigurer overalt jeg..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 ''Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet.'' Haha! Jeg må le. En sånn blodharry dings er akseptert i huset, men ikke rød julepynt i stua ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor gammel er han? 5-åringen her har fått en furugrein han har pyntet med glitter og stas, og den skal få henge på rommet hans hele desember. Han er stolt som en liten hane over kreasjonen sin :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 ''Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet.'' Haha! Jeg må le. En sånn blodharry dings er akseptert i huset, men ikke rød julepynt i stua ;-) Gi deg da!!!! Vi hadde faktisk et lite blinkende juletre i den eldgamle (og megaharry) stasjonsvogna vår på slutten av -80-tallet. Skikkelig kult ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gi deg da!!!! Vi hadde faktisk et lite blinkende juletre i den eldgamle (og megaharry) stasjonsvogna vår på slutten av -80-tallet. Skikkelig kult ;-P *hehe* Terninger i frontruta og Wunderbaum i alle regnbuens farger, også? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 ''Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet.'' Haha! Jeg må le. En sånn blodharry dings er akseptert i huset, men ikke rød julepynt i stua ;-) Det er til barnerommet da.. Hehe.. Synes ikke de er harry jeg. De er hvite, og blinker ikke. Mer barnslig enn vanlig lysegreier. men det ble en stor hvit papirstjerne, og poden var strålende fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 *hehe* Terninger i frontruta og Wunderbaum i alle regnbuens farger, også? ;-) Terninger kan jeg ikke huske vi hadde, men wonderbaum var et must på den tida ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Gi deg da!!!! Vi hadde faktisk et lite blinkende juletre i den eldgamle (og megaharry) stasjonsvogna vår på slutten av -80-tallet. Skikkelig kult ;-P LOL, seriøst eller som en kitcy statement? ;-) Husker en gammelungkar (dvs han var kanskje bare 30-35 år, men han var _skikkelig_ gubbe!) som var fast ansatt et sted jeg hadde ekstrajobb i min pure ungdom hadde slikt i sin bil. Når jula nærmet seg, satte han ett slik tre på hver side baki bilen, samt byttet ut alle kassettene i bilen med julekassetter....;-) Men året rundt hadde han skikkelig bra med spoilere etc på bilen sin, og seffern wunderbaum, så julepyntinga av bilen passet inn i helheten:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm. Har en sånn. Som engel. Tror vi kjøpte den på Lampehuset, altså... Noen år siden nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 LOL, seriøst eller som en kitcy statement? ;-) Husker en gammelungkar (dvs han var kanskje bare 30-35 år, men han var _skikkelig_ gubbe!) som var fast ansatt et sted jeg hadde ekstrajobb i min pure ungdom hadde slikt i sin bil. Når jula nærmet seg, satte han ett slik tre på hver side baki bilen, samt byttet ut alle kassettene i bilen med julekassetter....;-) Men året rundt hadde han skikkelig bra med spoilere etc på bilen sin, og seffern wunderbaum, så julepyntinga av bilen passet inn i helheten:-) Hehe, kul kar ;-) Jeg mener å huske at vi syntes juletreet var litt sånn artig-kult Var mange som hadde det på den tiden. Idag hadde jeg nok nekta å nærme meg en slik bil ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.