....AV Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Her er siden som kan redde årets pepperkakehus:-) http://www.sintef.no/Byggforsk/Nyheter/Unnga-byggskader--bak-pepperkakehus-etter-forskriftene/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 *gapskratter* Denne var kul:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 *Flirer* Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hehe, ja den er morsom! Sirkulerte den blant mine ingeniørvenner, som falt av stolen og syntes den var fullstendig ubetalelig! Vi andre synes vel den har et snev av Darwin P. Erlandsen . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hehe, ja den er morsom! Sirkulerte den blant mine ingeniørvenner, som falt av stolen og syntes den var fullstendig ubetalelig! Vi andre synes vel den har et snev av Darwin P. Erlandsen . Nå er den vel ikke laget i fullt alvor :-) Jeg synes det er litt kult med folk som litt selvironi i forbindelse med jobben. Men så er jeg ingeniør, da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå er den vel ikke laget i fullt alvor :-) Jeg synes det er litt kult med folk som litt selvironi i forbindelse med jobben. Men så er jeg ingeniør, da... ''Nå er den vel ikke laget i fullt alvor '' Hehe, nei det skulle tatt seg ut. Godt forskningsmidlene brukes til noe matnyttig, sier nå jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 HAHA! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå fikk jeg meg en god latter:-) Særlig den med at artikkelen starter med "Nyere forskning har vist....". Forfatteren viser god sjangerkunnskap! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kjempebra:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.