Gå til innhold

jeg er gravid


Gjest hege

Anbefalte innlegg

hvor lenge er en mann steril fra han begynner med steroider til han slutter? for jeg har vært utro med han jeg er sammen med nå... jeg er 3+ uker på vei nå. men det kan vel ikke være han eksen som jeg har blitt gravid med? jeg ble sammen med han nye nå,for tre uker siden og ligget med han tre ganger når jeg vær utro...hmmm jeg går ikke på p-piller. håper jeg er gravid med han jeg er sammen med nå:):)!!! takk:) mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Steroider er ikke lik steril

Hvis du lå med din nåværende kjæreste 3 ganger mens du var sammen med din x, og samtidig også hadde sex med din x som tydeligvis går på steroider, så er det plent umulig å si hvem som er faren.

Som candyqueen_83 sier, men blir ikke automatisk steril av å gå på steroider, men sterilitet er en mulig bivirkning av faenskapen. Dessuten betyr steril at man overhode ikke kan få barn, ei heller etter at man slutter med steroider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...