Gå til innhold

Prøver igjen - ang bivirkninger!


xxløvetannxx

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx

Er det mer sannsynlig å få bivirkninger (som er betegnet som skjeldne) av et preparat, om man i utgangspunktet er disponert for disse plagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kan jeg ikke tenke meg

Tror bivirkninger kommer ganske uavhengig fra hvordan man har det jeg. Om jeg har hodepine fra før så tror jeg ikke at jeg lettere får hodepine som bivirkning av medisiner f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxløvetannxx

Kan ikke gi et generelt svar. Det kan være slik med noe, men langt fra alltid.

''Kan ikke gi et generelt svar. Det kan være slik med noe, men langt fra alltid.''

Som f.eks mer hallusinasjoner ved bruk av sobril?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

''Kan ikke gi et generelt svar. Det kan være slik med noe, men langt fra alltid.''

Som f.eks mer hallusinasjoner ved bruk av sobril?

Nei, det er ikke typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxløvetannxx

Nei, det er ikke typisk.

''Nei, det er ikke typisk.''

Vel...etter oppfølgingstime hos lege i dag ble det i hvert fall slått fast at det var tilfelle. Så da blir det ikke mer sobril her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...