Gjest bloodmusic Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Takk for svar Har bare vært sammen med kjæresten min i 4 mnd, og er stormende forelsket, og det føles fantastisk. For første gang har jeg fått den følelsen av at " han vil jeg ha barn med". Dog, ikke på en stund ennå. men når man er forelsket tenker man på de underligste ting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vi var sammen i drøyt fire år før vi bestemte oss for å sette igang med barn. Tenkte at det kunne hende det tok litt tid, men det satt på første forsøket. Vi følte at det var riktig fordi vi hadde bodd sammen lenge, reist sammen, diskutert sammen, støttet hverandre i vanskelige tider og hatt mye moro sammen - vi følte med andre ord at vi kjente hverandre godt nok til å ta en kvalifisert avgjørelse. Dessuten var vi ferdige med studier og hadde jobbet noen år begge to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vi var sammen under ett år før vi bestemte oss for å bli en liten familie med barn. Det tok hele 8 år å få det til da, så jeg ble ikke mor før jeg var 26 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 1 1/2 år var vi sammen. Vi bestemte oss for at vi skulle gifte oss først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArabianStar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg ble plutselig gravid, helt ut av det blå. Overhodet ikke planlagt, og jeg ville i utgangspunktet ikke. Var innstilt på abort. Men faren hadde såååååå lyst på barn, og jeg greide å la meg overtale til det.. Vi hadde da vært sammen noe over to år. Nå har vi imidlertid fått sønnen vår, i mai. Han har stilt opp presis når det passa han(veldig lite), og jeg er nå alene med gutten vår og har flytta til hjemkommunen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vi var sammen i 3 år før vi fikk barn men hadde vært "bare venner" i mange år før det. Vi prøvde å få barn i ca 4-5 måneder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.