Gå til innhold

Hvor lenge før barn...


Gjest bloodmusic

Anbefalte innlegg

Gjest bloodmusic

Takk for svar :)

Har bare vært sammen med kjæresten min i 4 mnd, og er stormende forelsket, og det føles fantastisk. For første gang har jeg fått den følelsen av at " han vil jeg ha barn med".

Dog, ikke på en stund ennå. men når man er forelsket tenker man på de underligste ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var sammen i drøyt fire år før vi bestemte oss for å sette igang med barn. Tenkte at det kunne hende det tok litt tid, men det satt på første forsøket.

Vi følte at det var riktig fordi vi hadde bodd sammen lenge, reist sammen, diskutert sammen, støttet hverandre i vanskelige tider og hatt mye moro sammen - vi følte med andre ord at vi kjente hverandre godt nok til å ta en kvalifisert avgjørelse. Dessuten var vi ferdige med studier og hadde jobbet noen år begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen under ett år før vi bestemte oss for å bli en liten familie med barn. Det tok hele 8 år å få det til da, så jeg ble ikke mor før jeg var 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plutselig gravid, helt ut av det blå. Overhodet ikke planlagt, og jeg ville i utgangspunktet ikke. Var innstilt på abort. Men faren hadde såååååå lyst på barn, og jeg greide å la meg overtale til det..

Vi hadde da vært sammen noe over to år.

Nå har vi imidlertid fått sønnen vår, i mai. Han har stilt opp presis når det passa han(veldig lite), og jeg er nå alene med gutten vår og har flytta til hjemkommunen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...