Gå til innhold

Hvor lager jeg julekortene mine på nettet?

Gjest iigdsxgillhdzgkppjfsxhgk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har brukt eurofoto.no de siste årene, men jeg har bestillt før 1.desember for å få dem billigere...

Det som er irriterende med Eurofoto er at de kapper bildene. Litt av hodet til ene datteren min forsvant under produksjonen i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er første året jeg har bestilt bilder via nett, og har ikke fått dem ennå. Men jeg bestilte via Elkjøp.

Det vil si - jeg har ikke kjøpt julekort, bare bestilt mange kopier av et bilde, som deretter skal limes inn i noen Unicef-korrt jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er irriterende med Eurofoto er at de kapper bildene. Litt av hodet til ene datteren min forsvant under produksjonen i fjor.

Det kan man da justere på forhånd selv? Det er sånn zoom-verktøy når man lager kortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da velger du nok feil format på bildet. Dersom du bruker kompakt-kamera er størrelsen 10*13. Et speilrefleks har 10*15. Det gjelder jo når du framkaller vanlige bilder.

Fryktelig irriterende å få kappet bort ting man vil ha med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte fotoknudsen.no nå i kveld. Var veldig greit. Ikke så veldig dyrt.

Bruker også dem, og har prøvd nå flere ganger, men da jeg skal få opp oversikten over bildene mine (der jeg skal dra et bilde til kortet) så kommer de ikke opp! Kommer opp en ark med revet hjørne og et rødt utropstegn - alle bildene er av god kvalitet så skjønner ikke noe.. Logga meg ut og inn, og nå får jeg ikke opp noen album engang - bare røde kryss!?? Opplevd det? feil på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det kan man da justere på forhånd selv? Det er sånn zoom-verktøy når man lager kortene.

Det kan hende jeg har oversett denne funksjonen, men skal se etter den neste gang :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Bruker også dem, og har prøvd nå flere ganger, men da jeg skal få opp oversikten over bildene mine (der jeg skal dra et bilde til kortet) så kommer de ikke opp! Kommer opp en ark med revet hjørne og et rødt utropstegn - alle bildene er av god kvalitet så skjønner ikke noe.. Logga meg ut og inn, og nå får jeg ikke opp noen album engang - bare røde kryss!?? Opplevd det? feil på siden?

Jeg lagde kort hos dem i går, det gikk fint da. Men kanskje det er stor pågang nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...