Gjest iigdsxgillhdzgkppjfsxhgk Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Billig og greit? Vet du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har brukt eurofoto.no de siste årene, men jeg har bestillt før 1.desember for å få dem billigere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du har en del å velge i: http://www.google.com/search?q=julekort+bilder&rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLL_no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har brukt eurofoto.no de siste årene, men jeg har bestillt før 1.desember for å få dem billigere... Det som er irriterende med Eurofoto er at de kapper bildene. Litt av hodet til ene datteren min forsvant under produksjonen i fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg brukte fotoknudsen.no nå i kveld. Var veldig greit. Ikke så veldig dyrt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg bruker Nfoto.no. Kjapp levering, bilig og flotte kort. Mange valgmuligheter også. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dette er første året jeg har bestilt bilder via nett, og har ikke fått dem ennå. Men jeg bestilte via Elkjøp. Det vil si - jeg har ikke kjøpt julekort, bare bestilt mange kopier av et bilde, som deretter skal limes inn i noen Unicef-korrt jeg har kjøpt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det som er irriterende med Eurofoto er at de kapper bildene. Litt av hodet til ene datteren min forsvant under produksjonen i fjor. Det kan man da justere på forhånd selv? Det er sånn zoom-verktøy når man lager kortene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det som er irriterende med Eurofoto er at de kapper bildene. Litt av hodet til ene datteren min forsvant under produksjonen i fjor. Da velger du nok feil format på bildet. Dersom du bruker kompakt-kamera er størrelsen 10*13. Et speilrefleks har 10*15. Det gjelder jo når du framkaller vanlige bilder. Fryktelig irriterende å få kappet bort ting man vil ha med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg brukte fotoknudsen.no nå i kveld. Var veldig greit. Ikke så veldig dyrt. Bruker også dem, og har prøvd nå flere ganger, men da jeg skal få opp oversikten over bildene mine (der jeg skal dra et bilde til kortet) så kommer de ikke opp! Kommer opp en ark med revet hjørne og et rødt utropstegn - alle bildene er av god kvalitet så skjønner ikke noe.. Logga meg ut og inn, og nå får jeg ikke opp noen album engang - bare røde kryss!?? Opplevd det? feil på siden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 se innlegg lenger opp nfoto.no - kjempefornøyd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det kan man da justere på forhånd selv? Det er sånn zoom-verktøy når man lager kortene. Det kan hende jeg har oversett denne funksjonen, men skal se etter den neste gang ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bruker også dem, og har prøvd nå flere ganger, men da jeg skal få opp oversikten over bildene mine (der jeg skal dra et bilde til kortet) så kommer de ikke opp! Kommer opp en ark med revet hjørne og et rødt utropstegn - alle bildene er av god kvalitet så skjønner ikke noe.. Logga meg ut og inn, og nå får jeg ikke opp noen album engang - bare røde kryss!?? Opplevd det? feil på siden? Jeg lagde kort hos dem i går, det gikk fint da. Men kanskje det er stor pågang nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.