jubalong70 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Og koselig var det også. Vi hadde med oss ei lita venninne som også storkoste seg. Det var utlodning, og vi vant en pakke hvite tennissokker (???!!!) og klessnorer (!). Venninnen som var med, vant 2 kg kaffe. Vil tro foreldrene blir fornøyde med det. Jentene våre vant hver sin te-lysestake. Ellers gikk vi rundt juletreet - leeeenge. Juleevangeliet ble dramatisert av bygdas barn (helt herlig) og vi spiste god, hjemmelaget mat Koselig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Kos! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gammeldagse juletrefester er kjempekoselig:-) Trodde det fortsatt var helt vanlig å ha det på alle skoler rundt omkring jeg, men har skjønt nå av innlegg at det slett ikke er slik. Men juletrefester hører absolutt jula til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så koselig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Gammeldagse juletrefester er kjempekoselig:-) Trodde det fortsatt var helt vanlig å ha det på alle skoler rundt omkring jeg, men har skjønt nå av innlegg at det slett ikke er slik. Men juletrefester hører absolutt jula til:-) ''Trodde det fortsatt var helt vanlig å ha det på alle skoler rundt omkring jeg, men har skjønt nå av innlegg at det slett ikke er slik.'' Tror det er ganske vanlig å ha juletrefest på skoler, men det skjer først i januar. Slik var det i min barndom også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.