Gå til innhold

Tex mex-mat - forslag?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Har aldri laget det selv, men har en sjelden gang kommet over det i butikker - hermetikkboks med en brunaktig gjørme oppi, som jeg antar er de brune bønnenes 'svar' på ertestuing! :-)

Ser litt ekkelt ut, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri laget noe av det som nevnes i linken der, men jeg ser at det der bl a nevnes Jalapeno-poppers, og det har jeg smakt og det kan kanskje finnes å få kjøpt ferdig til oppvarming?? Jeg har også smakt en mais-suppe, og det var veldig godt, men klarer ikke å si om det var noe som ligner på det som omtales i denne linken. :-)

Ellers har jeg fått hjemmelaget salsa med fersk koriander, og det var veldig godt, så kanskje litt ymse salsa'er hadde gjort seg? :-)

Og så bør man jo ha litt marguaritas da:-)

Hva er margaruitas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til den/de som lurte på hvordan det gikk med tex mex-måltidet på festen igår, så kan jeg si det ble en suksess :-)

Vi laga to "hovedretter": Enchiladas og Chili con Carne. Som tilbehør hadde vi grovt brytebrød, ris, tortillalefser, tacoskjell, diverse dip'er (guacamole, salsa, rømme, yoghurt naturell), salat osv. Fikk masse skryt for nydelig mat :-)

Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...