Lillemus Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Spiser det ikke hver uke, men så kan det bli 2-3 ganger kanskje. Spesielt om vi lager pizza med kjøttdeig for da har vi i to dager. ) 0 Siter
Gjest Never-never-ever Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Aldri. Karbonadedeig spiser jeg kanskje 1 gang hver 14. dag, bruker ellers rent kjøtt i ulike varianter. Blir du ikke lei av å spise den samme smaken og konsistensen hele tiden? 0 Siter
Gjest Nam nam! Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Aldri. Karbonadedeig spiser jeg kanskje 1 gang hver 14. dag, bruker ellers rent kjøtt i ulike varianter. Blir du ikke lei av å spise den samme smaken og konsistensen hele tiden? Neida, man får Dolmio i fire ulike varianter! 0 Siter
morsan Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Vi bruker karbonadedeig, og jeg vil anta at snittet ligger på i underkant av en gang i uka - noen uker uten, noen færre uker med kanskje to ganger. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Velger karbonadedeig fremfor kjøttdeig. Blir vel en gang hver andre eller tredje uke. 0 Siter
Gjest Nam nam! Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 En gang eller to i måneden. Finnes ikke noe bedre når man er sulten enn å lage seg Dolmio med pasta. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Som regel blir det kyllingkjøttdeig - ikke fordi den er sunnere men fordi jeg synes den smaker bedre. 1 gang i uken kanskje, kanskje 2. Varier veldig hos oss. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Aldri kjøttdeig, gått over til karbonadedeig, og det spiser vi kanskje 1-2 ganger i måndeden. Er så heldig å ha en hobbykokk til mann, og han disker opp med alle mulige deilige retter til hverdags. :-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Det blir litt av det ja. Fort en til to ganger i uka. Vi kjøper karbonadedeig i Sverige. Men vet ikke om det tilsvarer kjøttdeig egentlig.... 0 Siter
Gjest Nam nam! Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Aldri kjøttdeig, gått over til karbonadedeig, og det spiser vi kanskje 1-2 ganger i måndeden. Er så heldig å ha en hobbykokk til mann, og han disker opp med alle mulige deilige retter til hverdags. :-) Heldiggris! 0 Siter
Line Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Magen min blir helt i ulage i tre-fire dager etter å ha spist kjøttdeig, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå det. Medisterdeig eller mager svinekjøttdeig er godt, men økonomien tillater ikke at vi spiser det mer enn en gang i uka. Maks. Er mest kjøttfri middager hos oss, siden det er rimeligst... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 0-1 dag i uka. Har vi "kjøttdeig-middag" blir det som regel selvkvernet elgkarbonadedeig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Magen min blir helt i ulage i tre-fire dager etter å ha spist kjøttdeig, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå det. Medisterdeig eller mager svinekjøttdeig er godt, men økonomien tillater ikke at vi spiser det mer enn en gang i uka. Maks. Er mest kjøttfri middager hos oss, siden det er rimeligst... Svinekjøttdeig koster jo 20 kr pakka? Eller er den ikke mager nok? funker ikke kyllingkjøttdeig heller? 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Svinekjøttdeig koster jo 20 kr pakka? Eller er den ikke mager nok? funker ikke kyllingkjøttdeig heller? 400 gr kyllingkjøttdeig koster også 20 kr på Rimi, så den er faktisk billigere enn vanlig kjøttdeig. På Rema 1000 koster 300 gr littt over 20 kr og 600 gr litt over 30 kr. Så skal du har lite kyllingkjøttdeig er Rimi billigst, skal du ha mye er Rema 1000 billigst. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Magen min blir helt i ulage i tre-fire dager etter å ha spist kjøttdeig, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå det. Medisterdeig eller mager svinekjøttdeig er godt, men økonomien tillater ikke at vi spiser det mer enn en gang i uka. Maks. Er mest kjøttfri middager hos oss, siden det er rimeligst... Har fått en lei tendens til å svare feil sted i tråden. Nå kom svaret til deg til canyqeen_83 ''400 gr kyllingkjøttdeig koster også 20 kr på Rimi, så den er faktisk billigere enn vanlig kjøttdeig. På Rema 1000 koster 300 gr littt over 20 kr og 600 gr litt over 30 kr. Så skal du har lite kyllingkjøttdeig er Rimi billigst, skal du ha mye er Rema 1000 billigst.'' 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 400 gr kyllingkjøttdeig koster også 20 kr på Rimi, så den er faktisk billigere enn vanlig kjøttdeig. På Rema 1000 koster 300 gr littt over 20 kr og 600 gr litt over 30 kr. Så skal du har lite kyllingkjøttdeig er Rimi billigst, skal du ha mye er Rema 1000 billigst. Koster 21 kr eller noe for 400 g på prix også, Spiser bare svin og kyllingkjøttdeig vi ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.