Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere kjøttdeig?

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

5

• Katt-ja

4

• candyqueen_83

4

• Liliaceae

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spiser det ikke hver uke, men så kan det bli 2-3 ganger kanskje. Spesielt om vi lager pizza med kjøttdeig for da har vi i to dager. :o)

Gjest Never-never-ever
Skrevet

Aldri.

Karbonadedeig spiser jeg kanskje 1 gang hver 14. dag, bruker ellers rent kjøtt i ulike varianter.

Blir du ikke lei av å spise den samme smaken og konsistensen hele tiden?

Gjest Nam nam!
Skrevet

Aldri.

Karbonadedeig spiser jeg kanskje 1 gang hver 14. dag, bruker ellers rent kjøtt i ulike varianter.

Blir du ikke lei av å spise den samme smaken og konsistensen hele tiden?

Neida, man får Dolmio i fire ulike varianter! :)

Skrevet

Vi bruker karbonadedeig, og jeg vil anta at snittet ligger på i underkant av en gang i uka - noen uker uten, noen færre uker med kanskje to ganger.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Velger karbonadedeig fremfor kjøttdeig.

Blir vel en gang hver andre eller tredje uke.

Gjest Nam nam!
Skrevet

En gang eller to i måneden.

Finnes ikke noe bedre når man er sulten enn å lage seg Dolmio med pasta. :)

Gjest trist jente
Skrevet

Som regel blir det kyllingkjøttdeig - ikke fordi den er sunnere men fordi jeg synes den smaker bedre. 1 gang i uken kanskje, kanskje 2. Varier veldig hos oss.

Gjest Niccola
Skrevet

Aldri kjøttdeig, gått over til karbonadedeig, og det spiser vi kanskje 1-2 ganger i måndeden. Er så heldig å ha en hobbykokk til mann, og han disker opp med alle mulige deilige retter til hverdags. :-)

Skrevet

Det blir litt av det ja. Fort en til to ganger i uka. Vi kjøper karbonadedeig i Sverige. Men vet ikke om det tilsvarer kjøttdeig egentlig....

Gjest Nam nam!
Skrevet

Aldri kjøttdeig, gått over til karbonadedeig, og det spiser vi kanskje 1-2 ganger i måndeden. Er så heldig å ha en hobbykokk til mann, og han disker opp med alle mulige deilige retter til hverdags. :-)

Heldiggris! :)

Skrevet

Magen min blir helt i ulage i tre-fire dager etter å ha spist kjøttdeig, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå det. Medisterdeig eller mager svinekjøttdeig er godt, men økonomien tillater ikke at vi spiser det mer enn en gang i uka. Maks.

Er mest kjøttfri middager hos oss, siden det er rimeligst...

Skrevet

0-1 dag i uka.

Har vi "kjøttdeig-middag" blir det som regel selvkvernet elgkarbonadedeig.

candyqueen_83
Skrevet

Magen min blir helt i ulage i tre-fire dager etter å ha spist kjøttdeig, så jeg prøver så godt jeg kan å unngå det. Medisterdeig eller mager svinekjøttdeig er godt, men økonomien tillater ikke at vi spiser det mer enn en gang i uka. Maks.

Svinekjøttdeig koster jo 20 kr pakka? Eller er den ikke mager nok? funker ikke kyllingkjøttdeig heller?

Gjest trist jente
Skrevet

Svinekjøttdeig koster jo 20 kr pakka? Eller er den ikke mager nok? funker ikke kyllingkjøttdeig heller?

400 gr kyllingkjøttdeig koster også 20 kr på Rimi, så den er faktisk billigere enn vanlig kjøttdeig.

På Rema 1000 koster 300 gr littt over 20 kr og 600 gr litt over 30 kr.

Så skal du har lite kyllingkjøttdeig er Rimi billigst, skal du ha mye er Rema 1000 billigst.

Gjest trist jente
Skrevet

Har fått en lei tendens til å svare feil sted i tråden. Nå kom svaret til deg til canyqeen_83

''400 gr kyllingkjøttdeig koster også 20 kr på Rimi, så den er faktisk billigere enn vanlig kjøttdeig. På Rema 1000 koster 300 gr littt over 20 kr og 600 gr litt over 30 kr.

Så skal du har lite kyllingkjøttdeig er Rimi billigst, skal du ha mye er Rema 1000 billigst.''

candyqueen_83
Skrevet

400 gr kyllingkjøttdeig koster også 20 kr på Rimi, så den er faktisk billigere enn vanlig kjøttdeig.

På Rema 1000 koster 300 gr littt over 20 kr og 600 gr litt over 30 kr.

Så skal du har lite kyllingkjøttdeig er Rimi billigst, skal du ha mye er Rema 1000 billigst.

Koster 21 kr eller noe for 400 g på prix også, Spiser bare svin og kyllingkjøttdeig vi :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...