Gjest Elextra Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Når man ikke har fast inntekt, så er det fullt mulig, ja. Kan ikke risikere å sitte igjen med fullstendig tom konto på slutten av måneden heller... av og til jobber jeg mye, og får satt til side litt, andre ganger må vi prøve å klare oss på det jeg får i dagpenger. Å leve på bare dagpenger går ikke i det hele tatt... og jeg er sjeleglad de månedene jeg slipper å fylle opp tanken på bilen. Så jo, man lærer seg forskjellige triks som får ting til å fungere, serru. Forøvrig, de ukene barna er hos faren sin, så handles det ikke i det hele tatt her i huset. Det har faktisk berget oss litt, men samtidig så mistet jeg 50000 i bidrag da vi begynte med denne forb****** delte omsorgen... Huff, det høres ikke enkelt ut, nei. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Ikke tøfft for alle, har vært alenemor i tolv år og klarer meg utmerket, Om det er tøfft kommer vel mer an på hvilken helse man har, ressurser og om man er i jobb og ikke om man er alenemor.. Du har forsåvidt rett i det da, jeg har jobbet eller gått på skole med tre unger alene og nå jobber jeg ikke og har en unge hjemme og det kan vel ikke sammenlignes egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.