Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn standard-greie, som en skulle tro at de hadde i ethvert plastdingsutsalg. Ca 35-40 cm i diameter, og sikkert ca 15 cm høyt. Hvor får jeg kjøpt det?

Obs, Clas Ohlson, Europris, Jula og Jysk er prøvd, uten hell.

Skrevet

Nille, leketøysbutikker, Max 20 eller andre lignende billigbutikker, Ikea..

Skrevet

Det er omtrent plent umulig. Jeg har prøvd ved flere anledninger. Fant et som kunne brukes på en liten Coop langt pokker ute på landet. Det er vel omtrent eneste mulighet tror jeg, men de gode, gamle vaskefatene er nok historie.

Skrevet

Nille, leketøysbutikker, Max 20 eller andre lignende billigbutikker, Ikea..

Nille kan prøves. Ikea?

Skrevet

Det er omtrent plent umulig. Jeg har prøvd ved flere anledninger. Fant et som kunne brukes på en liten Coop langt pokker ute på landet. Det er vel omtrent eneste mulighet tror jeg, men de gode, gamle vaskefatene er nok historie.

Hmm..

Gjest høstløv
Skrevet

Nei, de hadde ikke.

Vi kjøpte et hvitt rundt vaskevannsfat fat for 3-4 måneder siden på Obs!

Skrevet

Vi kjøpte et hvitt rundt vaskevannsfat fat for 3-4 måneder siden på Obs!

De har kanskje litt forskjellig sortiment fra butikk til butikk. Her var det ikke å oppdrive, da jeg spurte i butikken.

Skrevet

De har kanskje litt forskjellig sortiment fra butikk til butikk. Her var det ikke å oppdrive, da jeg spurte i butikken.

Jeg tror egentlig det vaskefatet jeg kjøpte er en rund bakebolle. *Hehe*

Skrevet

Jeg har som jeg har kjøpt på Nille.

Skrevet

Jeg kjøpte på ICa Maxi i denne uken.

Takk, det skal sjekkes :-)

Skrevet

Takk, det skal sjekkes :-)

Det var like høyt som det på biltema. Kanskje Jernia?

Skrevet

Det var like høyt som det på biltema. Kanskje Jernia?

Jernia er notert *takker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...