Gå til innhold

Bli kjent tråd

Anbefalte innlegg

Gjest Standhaftig
Skrevet

Hva heter du? (Fornavn)

Hva er ditt faste nick?

Hvor bor du?

Hvor er du opprinnelig fra?

Hva jobber du med/studerer?

Hva er din sivilstand?

Har du barn? Hvor mange, alder, kjønn.....

Hvordan bor du (selveid hus/leilighet, leier leilighet/hybel, campingvogn osv..

Evnt. annet.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

5

• Line

4

• Adriana

4

• tusseline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lurer jeg
Skrevet

Hva får deg til å tro at folk vil svare på dette når du spør som anonym?

Gjest Standhaftig
Skrevet

Send inn dine egne fakta først.

Det kan jeg vel, men ville se om dere andre syntes det var ok først :)

Jeg er gift, småbarnsmor, fra Sunnmøre, bor i selveid hus, arbeider innen helsesektoren...

Navn er valgfritt :) Hvis du har et navn alle har er det ikke farlig å si det her, men heter du noe mer uvanlig så skjønner jeg at du ikke vil gi ut navnet,s å det er opp til deg selv :) Så jeg velger også å ikke skrive navnet mitt... få heter det samme som meg her i landet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

På nytt advarer jeg mot slike tråder.

Det skal ikke mange kryssøk til her på DOL, på Google, Gule sider og Iam før du ikke er anonym lenger.

Gjest Standhaftig
Skrevet

Hva får deg til å tro at folk vil svare på dette når du spør som anonym?

Nå har jeg jo svart :)

Jeg har nytt nick og vil derfor skaffe meg en slags "profil" her så folk vet "hvem" de snakker med. Men siden jeg er ny her kjenner jeg ikke så mange her, føler mange "kjenner" hverandre etter årevis med dol'ing...

Så den som vil kan legge ut det de ønsker av opplysninger...

ikke nødvendigvis hele ramsa selvsagt.

MSN-adr også om noen ønsker å chatte. Vet ikke om det er lov å legge ut her?

Innrømmer å ikke ha lest reglene så nøye ennå :)

Men nytt år og ny giv... så nå skal jeg prøve å holde på et fast nick.

Men hvis jeg møter mye motbør nå pga mitt initiativ får jeg heller finne meg et nytt nick :)

Skrevet

eh...? det er meg og noen få til med samme fornavn her i landet og har _ikke _ tenkt å gjøre det lett for noen å finne ut hvem jeg er...

Gjest Standhaftig
Skrevet

eh...? det er meg og noen få til med samme fornavn her i landet og har _ikke _ tenkt å gjøre det lett for noen å finne ut hvem jeg er...

Ja, men det var det samme som meg :) Som jeg skriver i et annet innlegg, har du et sjeldent navn eller av andre grunner ikke ønsker å oppgi ditt fornavn, så la være :)

Og du trenger ikke oppgi ditt faste nick heller :)

Du velger selv hvor mye du vil utlevere deg.

Gjest Standhaftig
Skrevet

Hehe, bra svart ;)

Men jeg har jo alt skrevet om meg :) Se i et av innleggene.

Ville bare se hvordan dette ble møtt før... men dere er tydeligvis veldig redde for å bli gjenkjent :)

så la være da... ikke noe verre enn det.

så får jeg skifte nick igjen... da jeg tydeligvis har dretet på draget som vi sier her oppe.

Skrevet

jeg bor i lillestrøm, jeg jobber i en frisørsalong i oslo, er samboer og null barn. bor i leiligheten som typen min eier.. spennende :P

Gjest Standhaftig
Skrevet

jeg bor i lillestrøm, jeg jobber i en frisørsalong i oslo, er samboer og null barn. bor i leiligheten som typen min eier.. spennende :P

Det høres da bra ut :)

Hyggelig å hilse på deg.

Skrevet

Men jeg har jo alt skrevet om meg :) Se i et av innleggene.

Ville bare se hvordan dette ble møtt før... men dere er tydeligvis veldig redde for å bli gjenkjent :)

så la være da... ikke noe verre enn det.

så får jeg skifte nick igjen... da jeg tydeligvis har dretet på draget som vi sier her oppe.

Det er jo ikke noe stort problem for deg å legge ut personlig info hvis du bare skifter nick hele tiden! Men for andre her som bruker samme nick over flere år er det kanskje litt dumt å legge ut info som røper hvem man er... De fleste ønsker jo å være anonyme her inne og prøver å skrive slik at de ikke blir gjenkjent.

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor du spør om fornavn. Jeg hadde bare syntes det var forvirrende om jeg skulle tenke på navn i tillegg til alle nickene!

Skrevet

Det høres da bra ut :)

Hyggelig å hilse på deg.

:) hva med deg da?

Skrevet

Ja, men det var det samme som meg :) Som jeg skriver i et annet innlegg, har du et sjeldent navn eller av andre grunner ikke ønsker å oppgi ditt fornavn, så la være :)

Og du trenger ikke oppgi ditt faste nick heller :)

Du velger selv hvor mye du vil utlevere deg.

Selv om man heter Ole eller Anne så er det ikke så lurt å legge det ut her... Selv om disse navnene er vanlige så er det likevel bare kanskje 1 % av befolkningen som heter det og dermed er du veldig mye lettere å avsløre her inne.

Gjest Standhaftig
Skrevet

Det er jo ikke noe stort problem for deg å legge ut personlig info hvis du bare skifter nick hele tiden! Men for andre her som bruker samme nick over flere år er det kanskje litt dumt å legge ut info som røper hvem man er... De fleste ønsker jo å være anonyme her inne og prøver å skrive slik at de ikke blir gjenkjent.

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor du spør om fornavn. Jeg hadde bare syntes det var forvirrende om jeg skulle tenke på navn i tillegg til alle nickene!

Ok glem nå dette fornavnet da :)

Men nicket da...

evnt kan du være anonym og skrive fornavn... valgfritt :)

Folk velger da selv hvor de setter grensene. Jeg hadde håpet dette skulle bli en koselig tråd,.... men neida...

Gjest Standhaftig
Skrevet

:) hva med deg da?

Jeg er gift, småbarnsmor, fra Sunnmøre, bor i selveid hus, arbeider innen helsesektoren...

og jeg velger å ikke skrive fornavn da jeg har et noe uvanlig navn :)

Som jeg har skrevet i flere innlegg her, man velger selv hvor mye man ønsker å utlevere seg.

Tips: Skriver du fornavn, dropp ditt faste nick...

Skulle være en koselig tråd dette, men innlegget fikk tydeligvis folk på bakbeina.

jaja de får bare slette dette innlegget da... :(

Skrevet

Ok glem nå dette fornavnet da :)

Men nicket da...

evnt kan du være anonym og skrive fornavn... valgfritt :)

Folk velger da selv hvor de setter grensene. Jeg hadde håpet dette skulle bli en koselig tråd,.... men neida...

*kremt* Hva er vitsen med en anonym som sier navnet sitt...?

Skrevet

og jeg velger å ikke skrive fornavn da jeg har et noe uvanlig navn :)

Som jeg har skrevet i flere innlegg her, man velger selv hvor mye man ønsker å utlevere seg.

Tips: Skriver du fornavn, dropp ditt faste nick...

Skulle være en koselig tråd dette, men innlegget fikk tydeligvis folk på bakbeina.

jaja de får bare slette dette innlegget da... :(

hehe, syns ikke det var så farlig jeg da men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...