candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 hehe, syns ikke det var så farlig jeg da men... Du vet ikke hvordan folk her kobler sammen ting! 0 Siter
tusseline Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg sier meg enig med NHD. Å svare på disse spørsmålene vil brått kunne gjøre at man ikke er anonym lengre. Vær obs på det alle sammen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Du vet ikke hvordan folk her kobler sammen ting! for det finnes bare en fra lillestrøm som jobber i en frisørsalong i oslo 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg sier meg enig med NHD. Å svare på disse spørsmålene vil brått kunne gjøre at man ikke er anonym lengre. Vær obs på det alle sammen. Tror de fleste av oss er voksne nok til å være oppmerksom på det.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 for det finnes bare en fra lillestrøm som jobber i en frisørsalong i oslo Gjør det _ikke_?? 0 Siter
cecily Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor i alle dager spør du om slikt på et anonymt nettsted? Du er ikke standhaftig, men noe helt annet. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hva heter du? (Fornavn) Astrid Hva er ditt faste nick? Niccola Hvor bor du? Kolsås Hvor er du opprinnelig fra? Gjøvik Hva jobber du med/studerer? sykmeldt/assisterer i min fars tannklinikk Hva er din sivilstand? Samboer Har du barn? Ja Hvordan bor du (selveid hus/leilighet, leier leilighet/hybel, campingvogn osv.. Evnt. annet. Selveid hus 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Men jeg har jo alt skrevet om meg Se i et av innleggene. Ville bare se hvordan dette ble møtt før... men dere er tydeligvis veldig redde for å bli gjenkjent så la være da... ikke noe verre enn det. så får jeg skifte nick igjen... da jeg tydeligvis har dretet på draget som vi sier her oppe. '' men dere er tydeligvis veldig redde for å bli gjenkjent '' Ja? Synes du det er merkelig når vi er medlemmer på et anonymt forum??? Det er jo nettopp derfor jeg er nettopp anonym, fordi jeg ønsker å skrive om ting uten av naboen eller svigerinna mi veit at det er meg! Helt idiotisk å starte slike tråder. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hva heter du? (Fornavn) Petra Hva er ditt faste nick? Ulvinnen Hvor bor du? Askim Hvor er du opprinnelig fra? Stjørdal Hva jobber du med/studerer? Jeg er tannlege Hva er din sivilstand? Jeg er lykkelig gift Har du barn? Hvor mange, alder, kjønn..... To barn, ei jente på 14 og en gutt på 13. Hvordan bor du (selveid hus/leilighet, leier leilighet/hybel, campingvogn osv.. Evnt. annet. Jeg bor i en vertkaldelt tomannsbolig. Er det noe mer du lurer på, er det bare å spørre 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hva heter du? (Fornavn) Petra Hva er ditt faste nick? Ulvinnen Hvor bor du? Askim Hvor er du opprinnelig fra? Stjørdal Hva jobber du med/studerer? Jeg er tannlege Hva er din sivilstand? Jeg er lykkelig gift Har du barn? Hvor mange, alder, kjønn..... To barn, ei jente på 14 og en gutt på 13. Hvordan bor du (selveid hus/leilighet, leier leilighet/hybel, campingvogn osv.. Evnt. annet. Jeg bor i en vertkaldelt tomannsbolig. Er det noe mer du lurer på, er det bare å spørre ;-P 0 Siter
morsan Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Dette har jeg svart på før. Bare legg på 3,5 år på alle aldre! http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3175228 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hehe.....tror ikke jeg vil avsløre det akkurat,dette er et anonymt nettsted.... 0 Siter
Gjest Østfolding Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Hva heter du? (Fornavn) Petra Hva er ditt faste nick? Ulvinnen Hvor bor du? Askim Hvor er du opprinnelig fra? Stjørdal Hva jobber du med/studerer? Jeg er tannlege Hva er din sivilstand? Jeg er lykkelig gift Har du barn? Hvor mange, alder, kjønn..... To barn, ei jente på 14 og en gutt på 13. Hvordan bor du (selveid hus/leilighet, leier leilighet/hybel, campingvogn osv.. Evnt. annet. Jeg bor i en vertkaldelt tomannsbolig. Er det noe mer du lurer på, er det bare å spørre Det er ingen kvinnelig tannlege fra Stjørdal i Askim. 0 Siter
morsan Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Det er ingen kvinnelig tannlege fra Stjørdal i Askim. Pussig du...:-) 0 Siter
tusseline Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Tror de fleste av oss er voksne nok til å være oppmerksom på det.... Du sier ikke det 0 Siter
tusseline Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Tror de fleste av oss er voksne nok til å være oppmerksom på det.... Mange her inne som er glad i å sende stikk til andre, har jeg merket meg.. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Fra Oslo, bor i Oslo, jobber på kontor, en sønn, samboer, vi eier leilighet sammen. Mer røper jeg ikke 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Det er ingen kvinnelig tannlege fra Stjørdal i Askim. Sier du det? Så rart, kanskje ikke alt det andre jeg har skrevet stemmer heller da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.