Gå til innhold

Bli kjent tråd

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

5

• Line

4

• Adriana

4

• tusseline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Navnet og bostedet mitt har ingenting på dol å gjøre :)

Bor i nord-norge, er samboer, jobber så og si full stilling. Ingen barn. Har katt. Mer vil jeg ikke si her. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Liker mørk blå- og rød.

Typisk "flink pike" på godt og vondt.

Liker god mat og rødvin. Liker grønne epler bedre enn røde. Og liker i grunnen bær ganske så godt.

I all hemmelighet liker jeg å se på flotte menn. Liker Mann med stor M.

Er i lykkelig parforhold som har vart _lenge_ og som jeg både håper og tror kommer til å fortsette å vare.

Så jeg svarte på det siste du spurte om- nemlig "annet".

Skrevet

Greia her inne er vel at folk flest ønsker å være så anonyme som mulig, og ikke vil bli gjenkjent.

Jeg heter Line, og er trønder. Tre barn. Mer enn det har jeg ikke lyst til å røpe... har hatt tilholdssted sånn til og fra på Dol siden 1996.

Gjest Standhaftig
Skrevet

Greia her inne er vel at folk flest ønsker å være så anonyme som mulig, og ikke vil bli gjenkjent.

Jeg heter Line, og er trønder. Tre barn. Mer enn det har jeg ikke lyst til å røpe... har hatt tilholdssted sånn til og fra på Dol siden 1996.

Jøss, har DOL vært oppe siden 1996?

Skrevet

Jepp. :o) Høsten 1996 så DOL dagens lys, men det tok ikke noe særlig av før utover høsten 1997 - våren 1998.

trollemor;o)
Skrevet

Forventer du at vi skal fortelle alt dette her inne? Nei, jeg er livreddnoen kjenner meg igjen utifra de opplysningene jeg gir i de ulike trådene, så mer får nok ingen vite.

Skrevet

Jepp... tror det "åpnet" en måned eller to før jeg oppdaget det, og jeg fant stedet i september. Lillemus har vel vært her bortimot like lenge.

Skrevet

Jepp. :o) Høsten 1996 så DOL dagens lys, men det tok ikke noe særlig av før utover høsten 1997 - våren 1998.

....og der hadde du svart for deg selv, ja! Så ikke det jeg, trykket bare rett inn på "svar til meg" ;)

Steiki, vi er utholdende! Hehe...

Skrevet

Jepp... tror det "åpnet" en måned eller to før jeg oppdaget det, og jeg fant stedet i september. Lillemus har vel vært her bortimot like lenge.

Jeg dukket opp her i august 1997. :o)

Skrevet

....og der hadde du svart for deg selv, ja! Så ikke det jeg, trykket bare rett inn på "svar til meg" ;)

Steiki, vi er utholdende! Hehe...

Tør ikke tenke på hvor mange uker - eller måneder! - jeg faktisk har brukt her inne...

Så forresten at bomringen er operativ først fra 1. mars.

Skrevet

Tør ikke tenke på hvor mange uker - eller måneder! - jeg faktisk har brukt her inne...

Så forresten at bomringen er operativ først fra 1. mars.

Åkei :) Husker jeg havnet her, fordi søstra mi skulle vise meg hva hun hadde funnet skrevet om narkolepsi, som hun trodde hun hadde (men det hadde hun selvsagt ikke).

Bomringen ja.... aaaarghhhh!!!!!! Det er bare rammene som er satt opp på Være fremdeles, kamera og lamper og sånt mangler. Fysj så stygt det er, og så midt mellom to utkjørsler til gamle E6 da! Kan ikke tenke meg annet enn at det kommer til å smelle rett som det er... helt uforsvarlig - eller så blir det kaotisk. Er ekkelt nok å kjøre utpå fra gammelveien på Ranheim, om man ikke skal havne midt i bommen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...