Gå til innhold

Hvor lenge kan man utsette en begravelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver i alle fall å utsette min egen så lenge som mulig.

Lol!:)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• candyqueen_83

4

• Bookworm

4

• frosken

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror kanskje ikke det var obduksjonen som forsinket begravelsen, mer sannsynlig praktiske ting som at ønsket prest eller kirke var ledig.

Hadde ikke noe spesielt ønske om prest, men skulle bruke det kapellet vi var i da. Kanskje det var spesielt mange som skulle begraves i den perioden.

Gjest høstløv
Skrevet

Selve obduksjonen blir nok foretatt det første døgnet, men ved mistenkelige dødsfall så kan ikke liket begraves før man har fått svar på diverse prøver og undersøkelser. Det kan fort gå 14 dager...

Det er meget få dødsfall som kommer inn under denne kategorien.

Patologene greier ganske fort å finne ut hva dødsfallet skyldes, og avgir en foreløpig obduksjonsrapport samme dagen, og dermed blir den døde frigitt av politiet til å bli begravet.

Skrevet

En obduksjon foretas som regel innen et døgn. Jeg mener at det ble sagt at evnt prøver kunne bli ødelagt hvis de ventet for lenge.

Men kan det tenkes at de ut fra resultatene de får, må gjøre nye tester og at det tar lengre tid med obduksjonen?

trollemor;o)
Skrevet

Jeg prøver i alle fall å utsette min egen så lenge som mulig.

nå måtte jeg le litt:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...