Gå til innhold

Telenor mobil-abonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går mot ny mobil. Står mellom en HTC Hero og en iPhone.

Men jeg lurer også på abonnement.

Jeg har et FriHet abonnement nå.

Vet jeg kan surfe på den nye telefonen gratis på trådløsnettet her hjemme. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å surfe ellers - har ingen surfemobil nå...

Er det lurt med et surfeabonnement, eller holder det med et vanlig abonnement og surfing bare hjemme?

Noen som kan råde meg godt?

Skrevet

Jeg skal ha nytt abonnement. Og jeg fant ut av "Onecall" var det billigste for meg.

Skrevet

Jeg skal ha nytt abonnement. Og jeg fant ut av "Onecall" var det billigste for meg.

Jeg har veldig lyst til å fortsette med Telenor fordi vi har FriFamilie, og det er praktisk i forhold til ungene...

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å fortsette med Telenor fordi vi har FriFamilie, og det er praktisk i forhold til ungene...

Jeg har ikke svar på det du spør om. Men ville bare si at og andre teleoperatører har en slik ordning hvor dere ringer gratis til hverandre. Jeg mener å huske at hos en operatør kunne du ringe gratis hos venner også.

Et tips :-)

Skrevet

Jeg har ikke svar på det du spør om. Men ville bare si at og andre teleoperatører har en slik ordning hvor dere ringer gratis til hverandre. Jeg mener å huske at hos en operatør kunne du ringe gratis hos venner også.

Et tips :-)

Tusen takk :) Er klar over det, men mannen får dekket telefon fra jobben, og de har avtale med Telenor. Derfor holder vi oss til dem - enn så lenge :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...