Gå til innhold

Varmeflaske - eller...? *hehe*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varmeflaska mi har ligget på golvet ved sengen siden søndag og da jeg skulle hente den nå for å fylle den opp hadde den frosset til en isklump! *Hehehehehe* Ikke akkurat tropevarme på soverommet nei...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du er ikke avhengig av aircondition på soverommet for å få sove du da, skjønner jeg ;-)

He he, hver sine plager.

Skrevet

Hehe... har du vinduet åpent? Kanskje jeg og skulle prøve det... eller i det minste sjekke brusflaska som står til avkjøling der inne. Hadde glemt at den står der... håper den ikke er blitt til slush... og håper den ikke lekker!

Skrevet

Hehe... den var blitt en stor isklump den også, så da skal den få stå der til jeg får tatt den med ut. Orker ikke at det blir noen bruseksplosjon eller lekkasje når det ikke allerede er blitt det! :-D

Skrevet

Hehe... har du vinduet åpent? Kanskje jeg og skulle prøve det... eller i det minste sjekke brusflaska som står til avkjøling der inne. Hadde glemt at den står der... håper den ikke er blitt til slush... og håper den ikke lekker!

Vinduet hadde stått åpent, men hadde vel på det tidspunktet vært lukket ett døgn.

Nå er det så kaldt at det ikke er morsomt mer. :o( I natt måtte jeg opp og kle på meg ullundertøy. :o(

Skrevet

Vinduet hadde stått åpent, men hadde vel på det tidspunktet vært lukket ett døgn.

Nå er det så kaldt at det ikke er morsomt mer. :o( I natt måtte jeg opp og kle på meg ullundertøy. :o(

Jeg ønsker meg -5 grader og vindstille! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...