Gjest Religion som alternativ behandling Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg overhørte noen som sa at religion er som alternativ behandling... Hva mener du om denne påstanden? 0 Siter
Gjest sånn er det dessverre Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Helbredelse ved bønn vil jeg kalle alternativ behandling. Et alternativ til medisinsk behandling. Mye som går under alternativ behandling..... : / 0 Siter
Gjest Religion som alternativ behandling Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Helbredelse ved bønn vil jeg kalle alternativ behandling. Et alternativ til medisinsk behandling. Mye som går under alternativ behandling..... : / Hvorfor skriver du "sånn er det desverre"? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Troen kan gjøre mye ved et menneske. :0) 0 Siter
Gjest sånn er det dessverre Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor skriver du "sånn er det desverre"? Fordi jeg synes det er synd mennesker i desperasjon skal bruke en formue på ting som ikke er vitenskapelig bevist å faktisk virke. 0 Siter
Gjest sånn er det dessverre Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Fordi jeg synes det er synd mennesker i desperasjon skal bruke en formue på ting som ikke er vitenskapelig bevist å faktisk virke. Desverre-ordet var ikke ment i forhold til spørsmålet om religion, men alle alternative behandlere som tar betalt, uten dokumentasjon av virkning.. 0 Siter
Tonette Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Desverre-ordet var ikke ment i forhold til spørsmålet om religion, men alle alternative behandlere som tar betalt, uten dokumentasjon av virkning.. Man må betale hos legen også, men det er ikke sikkert at man blir frisk for det. 0 Siter
Gjest sånn er det dessverre Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Man må betale hos legen også, men det er ikke sikkert at man blir frisk for det. Hos legen opparbeider man seg frikort. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 ''Jeg overhørte noen som sa at religion er som alternativ behandling...'' Bønn er flott, men ser ikke det som alternativ behandling... Vi ber når folk blir operert av kompetente leger! Går det galt, så klandres hverken legen eller Gud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.