Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det minus 32 i dag tidlig. Dattera lurte på hvorfor veien var blitt så humpete i natt. Dekkene var frosne og humpet litt.. LOL

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• Rith

3

• mrxx

2

• Helmi

1

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Her er det bare -16 i dag heldigvis. Gikk to timers tur med bikkja i -22 i går kveld,og det var en frisk opplevelse :o)

Gjest Niccola
Skrevet

Er omtrent -17 her nå. Men på mitt opprinnelige hjemsted er det -28, og det er ikke uvanlig der om vinteren. Godt det er noen fordeler med å flytte hjemmefra.. ;-)

Skrevet

Er omtrent -17 her nå. Men på mitt opprinnelige hjemsted er det -28, og det er ikke uvanlig der om vinteren. Godt det er noen fordeler med å flytte hjemmefra.. ;-)

Og vurderer jo sterkt å flytte dit det er -30 nå etterhvert... Brrr...

Skrevet

Og jeg vurderer sterkt å flytte dit det er -30 nå etterhvert, skulle det selvsagt stå. :o)

Gjest majas mamma
Skrevet

Bare - 13 nå, - 18 til morran i dag. Men det er bare å tulle seg inn i lag på lag med klær før en går ut. Så vel omtrent ut som en eskimo da jeg vraltet inn i bussen i dag. Da var det nesten verre å komme hjem. "En eller annen" hadde glemt å skru på varmeovnen før vi gikk på jobb i dag, så da jeg kom hjem satt dattera med teppe over skuldra og gjorde lekser i + 13. BRRRRRRR.

Skrevet

Bare - 13 nå, - 18 til morran i dag. Men det er bare å tulle seg inn i lag på lag med klær før en går ut. Så vel omtrent ut som en eskimo da jeg vraltet inn i bussen i dag. Da var det nesten verre å komme hjem. "En eller annen" hadde glemt å skru på varmeovnen før vi gikk på jobb i dag, så da jeg kom hjem satt dattera med teppe over skuldra og gjorde lekser i + 13. BRRRRRRR.

Au da! Vi har hatt privat fyrbøter i dag, svigerfar har vært innom og fyrt for oss i løpet av dagen så da jeg kom hjem kl. 17 var det 27 grader på stua. :o)

Skrevet

''Nyttårshelgen i 1978/79 var det minus 42 på østlandet. Hvor var du da?

''

Hehe, det er så lenge siden at jeg ikke husker - antakelig var jeg med familien på hytta - uten strøm(!). Husker mange kalde turer dit, og det var ikke helt sjelden at det var et islag på vann som stod inne i hytta på morgenkvisten...

Har ikke dere kvinner elefanthukommelse da? Dere husker i alle fall hva vi menn sa i 1979:-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Au da! Vi har hatt privat fyrbøter i dag, svigerfar har vært innom og fyrt for oss i løpet av dagen så da jeg kom hjem kl. 17 var det 27 grader på stua. :o)

Har lagt i ovnen her også nå, så det begynner å hjelpe. Gradestokken har nå krøpet opp på 21 så det begynner å bli grei varme. Katten har omtrent krøpet inn i ovnen, han ligger paddeflat foran, så det nesten lukter svidd pels her. Dattera kunne jo 1. ha skrudd på ovnen i stua, eller 2. gått in på rommet sitt hvor det er så varmt at hun kan steke fluer på veggen, om det hadde vært noen. Men på rommet har hun ikke tv, og det funket greit med teppe. Og da hadde hun jo også en god unnskyldning for å lage seg varm kakao. Men jeg glemmer n ok Ikke å sjekke den ovnen før jeg går i morgen nei.

Skrevet

bare -23 her, og jeg har motorvarmer på...

En kollega kjørte en tur på 20 minutter mellom 0100 og 0200 i natt, men fikk ikke starta bilen kl 630 om morgenen allikevel. Fram med startkabler!

Skrevet

bare -23 her, og jeg har motorvarmer på...

En kollega kjørte en tur på 20 minutter mellom 0100 og 0200 i natt, men fikk ikke starta bilen kl 630 om morgenen allikevel. Fram med startkabler!

20 min i denne kulda er ikke nok til å lade batteriet noe særlig. :o) Jeg kjører rundt 40 min 4-8 ganger i uka (+ småkjøring) og det ser ut som det holder.

Gjest Tatjana
Skrevet

Her krøp det ned til omtrent -38 i dag, og bilen min frøs mens jeg var på jobb og begynte å koke på vei hjem. Ikke spesielt festlig nei :-(.

I morgen skal jeg kjøre skolebuss til og fra jobb. Komme sent og gå tidlig. Alternativet blir å ikke komme.

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke dere kvinner elefanthukommelse da? Dere husker i alle fall hva vi menn sa i 1979:-)

*knegg*

Skrevet

Det er iallefall så kaldt at vannrøret i den ene dusjen vår har frosset :-/

Skrevet

Enig med deg.

Her på kysten slapp vi unna med -14 på det verste, mens resten av familien i innlandet måtte tåle -31. Ikke en gang skolebussen kom fram der, og dette er i nord-norge! Jeg er jammen glad for at jeg flytta.

Skrevet

-17 i Kjøpmannsgata for en time siden, og 20 litt lenger mot kommunegrensa. Hørte det var -31 øverst mot Gjevingåsen i ettermiddag. Juhuuu... nå må det bli mildere snart, så man kommer seg ut på ski!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...