Gjest J31! Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Der foreldrene mine bor, gikk ikke gradestokken lenger ned.. Altså minst 40 grader! Brrr! :-) 0 Siter
Gjest J.R- 07 Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Sydenliv hos oss i dag, bare minus 16:) Ellers er over 20 utrolig kaldt hos oss. Er "livredd" for at vannet skal fryse. Og minker på veden, sukk. Kulden er ikke noe for meg, vondt i kroppen.. Men nydelig vær fra stuevinduet, og har også vært ute en time i dag. 0 Siter
Gjest J.R-07 Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Minus 30 hos meg også + litt vind(såpass at greinene på buskene i hagen rører seg) Kaldere i dag enn for et par dager siden når graderstokken viste 35 minus Det høres virkelig kaldt ut!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 Sydenliv hos oss i dag, bare minus 16:) Ellers er over 20 utrolig kaldt hos oss. Er "livredd" for at vannet skal fryse. Og minker på veden, sukk. Kulden er ikke noe for meg, vondt i kroppen.. Men nydelig vær fra stuevinduet, og har også vært ute en time i dag. Nå har det steget til -8 her! Jeg har gått tur på 1 t 20 min i dag og det var riktig deilig! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.