Gå til innhold

Dundyne...hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brrrr...jeg fryser om natta...

Jeg skal skifte ut dyna mi... og kjøpe meg en ordenlig varm dyne...

Hvilke dundyne anbefaler dere?

Skrevet

Har ingen anbefaling om dun, men ull:) Beste som finnes er ulldyna mi fra ullkorga (de som lager voksiposer), den er mye varmere enn den nye dundyna vi har på hytta.

Skrevet

Har ingen anbefaling om dun, men ull:) Beste som finnes er ulldyna mi fra ullkorga (de som lager voksiposer), den er mye varmere enn den nye dundyna vi har på hytta.

Blir det ikke for varmt i en ulldyne?

Skrevet

Neida - ulldyna puster og holder deg like varm uansett temperaturen på den andre siden av dyna. :o) Det er helt sant! Jeg elsker ulldyna mi!

Gjest Elextra
Skrevet

Vet mange anbefaler ulldyner, men jeg elsker de varme og lette dundynene! :-).

Det finnes i mange kvaliteter, og du får vel i stor grad hva du betaler for. Gode dundyner finnes av en eller annen grunn imidlertid ofte på tilbud, tror jeg har kjøpt alle dundynene vi har på salg.

Skrevet

Det finnes i mange kvaliteter, og du får vel i stor grad hva du betaler for. Gode dundyner finnes av en eller annen grunn imidlertid ofte på tilbud, tror jeg har kjøpt alle dundynene vi har på salg.

Jeg har et par dundyner jeg også og de er veldig gode de også altså! :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har aldri prøvd ulldyne, men jeg elsker dundyna mi!! :o)

Skrevet

Nei:) Sjelden jeg rekker å skifte til sommerdyne før høsten kommer. Så det går helt fint om sommeren også det. Den puster godt.

Skrevet

Jeg elsker den gode, lange dundyna mi. Det med ekstra lengde er spesielt viktig!! Det er et mareritt med vanlige, korte dyner på vinterstid når man først har blitt vant til den ekstra lange:-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Mannen og jeg har spesialsydd dundyne. 2,80 bred og 2.20 lang. Fikk fylt på ny dun i høst så nå er den tykk og fluffy, god og varm Setter på et varmeteppe ca 20 min før jeg skal legge meg og kryper ned i en god, varm seng. Mmmmm, deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...