100%ull Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Brrrr...jeg fryser om natta... Jeg skal skifte ut dyna mi... og kjøpe meg en ordenlig varm dyne... Hvilke dundyne anbefaler dere? 0 Siter
Tralla Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Har ingen anbefaling om dun, men ull:) Beste som finnes er ulldyna mi fra ullkorga (de som lager voksiposer), den er mye varmere enn den nye dundyna vi har på hytta. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Har ingen anbefaling om dun, men ull:) Beste som finnes er ulldyna mi fra ullkorga (de som lager voksiposer), den er mye varmere enn den nye dundyna vi har på hytta. Blir det ikke for varmt i en ulldyne? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Blir det ikke for varmt i en ulldyne? Neida - ulldyna puster og holder deg like varm uansett temperaturen på den andre siden av dyna. ) Det er helt sant! Jeg elsker ulldyna mi! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Vet mange anbefaler ulldyner, men jeg elsker de varme og lette dundynene! :-). Det finnes i mange kvaliteter, og du får vel i stor grad hva du betaler for. Gode dundyner finnes av en eller annen grunn imidlertid ofte på tilbud, tror jeg har kjøpt alle dundynene vi har på salg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Vet mange anbefaler ulldyner, men jeg elsker de varme og lette dundynene! :-). Det finnes i mange kvaliteter, og du får vel i stor grad hva du betaler for. Gode dundyner finnes av en eller annen grunn imidlertid ofte på tilbud, tror jeg har kjøpt alle dundynene vi har på salg. Jeg har et par dundyner jeg også og de er veldig gode de også altså! ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Vet mange anbefaler ulldyner, men jeg elsker de varme og lette dundynene! :-). Det finnes i mange kvaliteter, og du får vel i stor grad hva du betaler for. Gode dundyner finnes av en eller annen grunn imidlertid ofte på tilbud, tror jeg har kjøpt alle dundynene vi har på salg. Jeg har aldri prøvd ulldyne, men jeg elsker dundyna mi!! ) 0 Siter
Tralla Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Blir det ikke for varmt i en ulldyne? Nei:) Sjelden jeg rekker å skifte til sommerdyne før høsten kommer. Så det går helt fint om sommeren også det. Den puster godt. 0 Siter
grot Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Jeg elsker den gode, lange dundyna mi. Det med ekstra lengde er spesielt viktig!! Det er et mareritt med vanlige, korte dyner på vinterstid når man først har blitt vant til den ekstra lange:-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Mannen og jeg har spesialsydd dundyne. 2,80 bred og 2.20 lang. Fikk fylt på ny dun i høst så nå er den tykk og fluffy, god og varm Setter på et varmeteppe ca 20 min før jeg skal legge meg og kryper ned i en god, varm seng. Mmmmm, deilig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.