Gå til innhold

Vannrør

Gjest Uff, denne kulda

Anbefalte innlegg

Gjest Uff, denne kulda
Skrevet

Må være borte fra huset litt over et døgn.Minus 25 grader kaldt her. Viss jeg lar vannet renne, kan jeg trygt dra fra huset da uten at vannet vil fryse?

VISS vannet skulle fryse....er det da slik at vannet begynner å gjøre skade når det mildner og vannet tiner. Altså at i fra vannet evt fryser og til mildværet kommer så kan jeg få rep.rørene?

Gjest Pinglen
Skrevet

Ja hvis rørene fryser og de så tiner så kan det bli lekkasje. La ovner stå på mens du er borte slik at det ikke fryser.

Gjest Uff, den kulden
Skrevet

Ja hvis rørene fryser og de så tiner så kan det bli lekkasje. La ovner stå på mens du er borte slik at det ikke fryser.

Skal ha ovnen på ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...