Line Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Hva var det som feilte den der hunden, som oppdretter ikke ville ta ansvar for? Jeg har hørt reklamen for programmet utallige ganger, men hver gang hun jenta sa hva dyrlegen sa feite hunden, så forsvant det i bare mumling... Og hvilken dunjakke var best i test? 0 Siter
Gjest ikkenikk Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hva var det som feilte den der hunden, som oppdretter ikke ville ta ansvar for? Jeg har hørt reklamen for programmet utallige ganger, men hver gang hun jenta sa hva dyrlegen sa feite hunden, så forsvant det i bare mumling... Og hvilken dunjakke var best i test? Hunden hadde HD Testen: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/test-av-varme-dunjakker-3092938.html 0 Siter
Line Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hunden hadde HD Testen: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/test-av-varme-dunjakker-3092938.html HD? Hmm... hva er det for noe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hva var det som feilte den der hunden, som oppdretter ikke ville ta ansvar for? Jeg har hørt reklamen for programmet utallige ganger, men hver gang hun jenta sa hva dyrlegen sa feite hunden, så forsvant det i bare mumling... Og hvilken dunjakke var best i test? Hunden hadde kraftig HD på høyre side. Fjellrevens dunjakke til 7500,- vant. Fin pris. 0 Siter
Axcia Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hunden hadde kraftig HD på høyre side. Fjellrevens dunjakke til 7500,- vant. Fin pris. Jeg synes testen er halvhjertet. Det er mange flere jakker som burde vært testet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 HD? Hmm... hva er det for noe? HD = hofteleddssdysplasi At hoften ikke er plass slik den skal. I milde grader kan hunden leve greit med denne diagnosen, men hunden på tv i går hadde smerter og plager og var så hardt angrepet at selv dyrlegen mente avliving var det beste for hunden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jeg synes testen er halvhjertet. Det er mange flere jakker som burde vært testet. De testet ikke "vanlige" dunjakker denne gangen, men "monsterjakker". 0 Siter
Axcia Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 De testet ikke "vanlige" dunjakker denne gangen, men "monsterjakker". Eh, ja, men det er nå snedig å utelate Norrøna og Peak, som faller inn under testkategorien, da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Eh, ja, men det er nå snedig å utelate Norrøna og Peak, som faller inn under testkategorien, da. Det var flere som var med, mange flere, men de viste bare taperen og de tre beste på tv. Se i Villmarksliv. ) 0 Siter
Axcia Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Det var flere som var med, mange flere, men de viste bare taperen og de tre beste på tv. Se i Villmarksliv. ) I know. Mangelfull test. Mens Bergans får testes to forskjellige jakker... 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hunden hadde kraftig HD på høyre side. Fjellrevens dunjakke til 7500,- vant. Fin pris. Jøss, det var billig! 0 Siter
Axcia Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jøss, det var billig! For billigsalg å regne, dette... :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.