Gå til innhold

Husk TV2 Hjelper deg 20:30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det som feilte den der hunden, som oppdretter ikke ville ta ansvar for? Jeg har hørt reklamen for programmet utallige ganger, men hver gang hun jenta sa hva dyrlegen sa feite hunden, så forsvant det i bare mumling...

Og hvilken dunjakke var best i test?

Skrevet

Hva var det som feilte den der hunden, som oppdretter ikke ville ta ansvar for? Jeg har hørt reklamen for programmet utallige ganger, men hver gang hun jenta sa hva dyrlegen sa feite hunden, så forsvant det i bare mumling...

Og hvilken dunjakke var best i test?

Hunden hadde kraftig HD på høyre side.

Fjellrevens dunjakke til 7500,- vant. Fin pris.

Skrevet

Jeg synes testen er halvhjertet. Det er mange flere jakker som burde vært testet.

Skrevet

HD? Hmm... hva er det for noe?

HD = hofteleddssdysplasi

At hoften ikke er plass slik den skal. I milde grader kan hunden leve greit med denne diagnosen, men hunden på tv i går hadde smerter og plager og var så hardt angrepet at selv dyrlegen mente avliving var det beste for hunden.

Skrevet

Jeg synes testen er halvhjertet. Det er mange flere jakker som burde vært testet.

De testet ikke "vanlige" dunjakker denne gangen, men "monsterjakker".

Skrevet

De testet ikke "vanlige" dunjakker denne gangen, men "monsterjakker".

Eh, ja, men det er nå snedig å utelate Norrøna og Peak, som faller inn under testkategorien, da.

Skrevet

Eh, ja, men det er nå snedig å utelate Norrøna og Peak, som faller inn under testkategorien, da.

Det var flere som var med, mange flere, men de viste bare taperen og de tre beste på tv. Se i Villmarksliv. :o)

Skrevet

Det var flere som var med, mange flere, men de viste bare taperen og de tre beste på tv. Se i Villmarksliv. :o)

I know. Mangelfull test. Mens Bergans får testes to forskjellige jakker...

Gjest frudolén
Skrevet

Jøss, det var billig!

Skrevet

Jøss, det var billig!

For billigsalg å regne, dette... :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...