Gå til innhold

Hvilken farge liker du IKKE?

Anbefalte innlegg

Gjest Blågrå
Skrevet

Selv har jeg problemer med den vanlige og vanligvis godt likte fargen blå. Jeg har aldri hatt et blått plagg og heller ingenting i huset er blått.

Var forleden og fikk analysert hvilke farger som passer meg best. Hadde ikke peiling på hvilke farger jeg passet best fra før, men fikk vite jeg var høst og måtte holde meg unna det meste av blått.

Hehe, kan dette ha ligget i underbevisstheten?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• siameser

5

• Mrs D

2

• fyrlykt

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Hehe, kan dette ha ligget i underbevisstheten?''

Ja, det er vel godt mulig! Høstfarger er jo oransje o.l., som er komplementærfargen til blå. Jeg tipper at du har sett deg i speilet sammen med blå farger ved tidligere anledninger og underbevissheten husker at det var et trist syn ;-)

Skrevet

Har svært lite i gult. Kommer i farta bare på én bikini, som ikke brukes særlig mye, og så har jeg litt påskepynt som sønnen i huset har laget! :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Mulig du har lagt merke til at det ikke kler deg ja :-)

Jeg synes blått er OK, men vil heller ikke ha blå klær. Ellers holder jeg meg unna gult og oransje, og har svært lite rødt og grønt...

Skrevet

Rosa. Jeg har aldri likt den fargen, ikke en gang som liten jente. Jeg forbinder den fargen med det meste som jeg ikke liker, på mange måter.

Det eneste rosa jeg liker er jordbæris :P

Skrevet

Rosa. Jeg har aldri likt den fargen, ikke en gang som liten jente. Jeg forbinder den fargen med det meste som jeg ikke liker, på mange måter.

Det eneste rosa jeg liker er jordbæris :P

Jeg skriver SÅ under på det! Jeg virkelig HATER sånn babyrosa, for det tvang mine foreldre meg til å gå med masse da jeg var liten. Syntes fra første stund jeg kan huske at den fargen var fæl. Men den kledde meg da, fordi jeg var "liten og søt" og fordi jeg naturlig har veldig lyst hår.

Jeg liker blått jeg da. Og jordfarger - ikke sånne veldige pastellfarger. Men det betyr ikke at jeg synes at knallgult er en stygg farge, da handler det mer om hva jeg selv kler og ikke kler.

Skrevet

Jeg liker ikke orange. Er heller ikke begeistret for burgunder.

Skrevet

Burgunderrødt og sennepsgult liker jeg ikke!

Marineblått er heller ikke helt min greie....

Forresten kler jeg ingen av de fargene ;)

Jeg er svak for ulike blånyanser, men altså ikke marine.

Skrevet

Jeg kan ikke fordra rosa, ekleste fargen jeg vet! Ikke er jeg særlig begeistret for gult og oransj heller.

Gjest lillafarge
Skrevet

Jeg kan ikke fordra rosa, ekleste fargen jeg vet! Ikke er jeg særlig begeistret for gult og oransj heller.

lilla er den verste fargen jeg vet om, særlig lys lilla.

Skrevet

lilla er den verste fargen jeg vet om, særlig lys lilla.

Er visst ikke særlig begeistret for lilla heller, når jeg tenker meg om. :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neongrønn synes jeg er grusomt! Fatter ikke de som velger den fargen til biler og MC-er.

Skrevet

Neongrønn synes jeg er grusomt! Fatter ikke de som velger den fargen til biler og MC-er.

I 1985 gikk jeg i 9.klasse og hadde dilla på neongrønt! Husker jeg hadde neongrønn shorts, sko, T-skjorte og u'name it... Bestevenninna mi hadde tilsvarende dilla på knallgult... Se for deg oss to sammen da ;-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I 1985 gikk jeg i 9.klasse og hadde dilla på neongrønt! Husker jeg hadde neongrønn shorts, sko, T-skjorte og u'name it... Bestevenninna mi hadde tilsvarende dilla på knallgult... Se for deg oss to sammen da ;-D

*Kalde gys nedover ryggen*

Skrevet

*Kalde gys nedover ryggen*

*hihi*

Til vårt forsvar får vi vel si at vi var midt i -80-tallet ;)

Skrevet

Jeg liker ikke rustrødt, kobber, orange, sennepsgult, neongrønt, lime og veldig typiske høsthøstfarger. Det er nok helt sikkert fordi jeg selv er sommer og ikke kler disse fargene overhodet.

Skrevet

Liker ikke gult... Har vel noe med at jeg overhodet ikke kler den fargen ;)

Mary Poppins
Skrevet

Hvis jeg skal velge blant "vanlige" farger så blir det rødt og grønt. Eier ikke et eneste plagg i de fargene der tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...