filiokus81 Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jeg liker ikke marineblått, og eier ingenting i den fargen. Ellers er jeg ganske altetende ) 0 Siter
siameser Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Rødt er den verste fargen JEG vet. Det fins masse fin julepynt i glass, sølv og hvitt. Jeg er glad i frost/sølv/glittereffekter sammen med mørke fine grønnfarger, til jul. 0 Siter
Gjest Lite julepynt Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det fins masse fin julepynt i glass, sølv og hvitt. Jeg er glad i frost/sølv/glittereffekter sammen med mørke fine grønnfarger, til jul. Tenkte den tanken med det samme jeg hadde sendt innlegget:) Masse fint i sølv, som jeg liker best til julepynt. Men jeg har ikke hatt råd til å kjøpe så mye nytt desverre. 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Rødt er den verste fargen JEG vet. Å, jeg _elsker_ rødt! :-) Men har ikke så mye i rødt likevel, da, det er ikke alltid den letteste fargen å ha på ting i huset. Men noen røde klær har jeg jo, og jeg "slår meg løs" i huset når det er jul:-) 0 Siter
Gjest Lite julepynt Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Å, jeg _elsker_ rødt! :-) Men har ikke så mye i rødt likevel, da, det er ikke alltid den letteste fargen å ha på ting i huset. Men noen røde klær har jeg jo, og jeg "slår meg løs" i huset når det er jul:-) Tror det med rødfarge henger sammen med at jeg ikke kler rødt selv. Jeg ser rett og slett syk ut i den fargen.Friskner til når jeg får på meg brunt, svart og turkis:) 0 Siter
siameser Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Tenkte den tanken med det samme jeg hadde sendt innlegget:) Masse fint i sølv, som jeg liker best til julepynt. Men jeg har ikke hatt råd til å kjøpe så mye nytt desverre. Ikke jeg heller, men jeg selger det ;p 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Vinrødt, sennepsgult, olivengrønt og diverse andre "brente" farger er ikke min kopp te. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.