Gå til innhold

Hvilken farge liker du IKKE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke marineblått, og eier ingenting i den fargen. Ellers er jeg ganske altetende :o)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• siameser

5

• Mrs D

2

• fyrlykt

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rødt er den verste fargen JEG vet.

Det fins masse fin julepynt i glass, sølv og hvitt. Jeg er glad i frost/sølv/glittereffekter sammen med mørke fine grønnfarger, til jul.

Gjest Lite julepynt
Skrevet

Det fins masse fin julepynt i glass, sølv og hvitt. Jeg er glad i frost/sølv/glittereffekter sammen med mørke fine grønnfarger, til jul.

Tenkte den tanken med det samme jeg hadde sendt innlegget:)

Masse fint i sølv, som jeg liker best til julepynt. Men jeg har ikke hatt råd til å kjøpe så mye nytt desverre.

Skrevet

Rødt er den verste fargen JEG vet.

Å, jeg _elsker_ rødt! :-) Men har ikke så mye i rødt likevel, da, det er ikke alltid den letteste fargen å ha på ting i huset. Men noen røde klær har jeg jo, og jeg "slår meg løs" i huset når det er jul:-)

Gjest Lite julepynt
Skrevet

Å, jeg _elsker_ rødt! :-) Men har ikke så mye i rødt likevel, da, det er ikke alltid den letteste fargen å ha på ting i huset. Men noen røde klær har jeg jo, og jeg "slår meg løs" i huset når det er jul:-)

Tror det med rødfarge henger sammen med at jeg ikke kler rødt selv. Jeg ser rett og slett syk ut i den fargen.Friskner til når jeg får på meg brunt, svart og turkis:)

Skrevet

Tenkte den tanken med det samme jeg hadde sendt innlegget:)

Masse fint i sølv, som jeg liker best til julepynt. Men jeg har ikke hatt råd til å kjøpe så mye nytt desverre.

Ikke jeg heller, men jeg selger det ;p

Gjest dolberta
Skrevet

Vinrødt, sennepsgult, olivengrønt og diverse andre "brente" farger er ikke min kopp te.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...