Gå til innhold

Klump i puppen hos 5åromg?

Anbefalte innlegg

Gjest urolig hønemor
Skrevet

Oppdaget nettopp en hard kul rundt brystvorten til min datter.På størrelse med en ert. Blir så redd!!! Hva er dette? Fettkjertel? Kreft? Redd jeg ikke får sove i natt!

Hjeeelp!

Skrevet

Det er vel bare en hoven melkekjertel/brystkjertel? Neppe noe å bry seg om i det hele tatt, men ta en tur til legen om du er engstelig.

Gjest urolig hønemor
Skrevet

Det er vel bare en hoven melkekjertel/brystkjertel? Neppe noe å bry seg om i det hele tatt, men ta en tur til legen om du er engstelig.

Takk, Lillemus:), men HAR så barn fettkjertler der da? Lymfekjertler er vel iallfall ikke i det området.

Mitt første og eneste barnet, og jeg uroer meg.. En kul er aldri noe hyggelig å oppdage..

Skrevet

Takk, Lillemus:), men HAR så barn fettkjertler der da? Lymfekjertler er vel iallfall ikke i det området.

Mitt første og eneste barnet, og jeg uroer meg.. En kul er aldri noe hyggelig å oppdage..

I brystene er det jo kjertler som i perioder er ømme og hovne også hos barn, i tidligste laget til pubertet ennå får vi tro da. :o) Jeg tror ikke jeg hadde tenkt over det engang, men som sagt - hør med legen eller helsestasjonen om du er usikker, det er derfor de er der. :o)

Gjest urolig hønemor
Skrevet

I brystene er det jo kjertler som i perioder er ømme og hovne også hos barn, i tidligste laget til pubertet ennå får vi tro da. :o) Jeg tror ikke jeg hadde tenkt over det engang, men som sagt - hør med legen eller helsestasjonen om du er usikker, det er derfor de er der. :o)

Takk igjen, skulle ønske jeg var litt roligere av meg.

Skrevet

90 % av kuler i kroppen er helt ufarlige. Du trenger neppe å bekymre deg for dette, men kan kanskje bare se an kulen litt og evt sjekke med legen om du føler for det?

Gjest urolig hønemor
Skrevet

90 % av kuler i kroppen er helt ufarlige. Du trenger neppe å bekymre deg for dette, men kan kanskje bare se an kulen litt og evt sjekke med legen om du føler for det?

Så rolige dere er:) Det hjelper meg faktisk litt. Jeg tenker jo med en gang KREFT. Huff... Mannen her sier jeg må roe meg ned:)

Skrevet

Så rolige dere er:) Det hjelper meg faktisk litt. Jeg tenker jo med en gang KREFT. Huff... Mannen her sier jeg må roe meg ned:)

Hehe, jeg er akkurat som deg ;)

Har ikke tall på alle gangene jeg nesten har trodd at en av mine tre barn har hatt noe alvorlig på gang - men de lever i beste velgående alle tre ;-) (og mannen min er akkurat som din mann ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...