Gå til innhold

Facebook, privacy settings

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Nå er jeg forvirret.

Tidligere var det slik at bare noen kunne se min statusoppdatering. Når jeg nå sjekker hvordan andre ser min profil er det slik at de som tidligere var på "limited profile" ikke får se wallen min i det hele tatt. Hele wall-fanen er vekk.

Vel, da er jo noe av vitsen med facebook borte. Men jeg vil likevel beholde innstillingene slik at noen ikke kan se hva jeg skriver på statusen. Er ikke dette mulig lenger? Er det liksom alt eller ingenting??

Gjest Niccola
Skrevet

For å svare meg selv og dem som evt. måtte lure - ja, det er altså slik at enten får folk se wall'en din og alt som publiseres der enten det er bilder, linker eller statusoppdatering.

Alternativet er at de ikke får se noen wall i det hele tatt, og da er jo poenget borte.

Ikke at jeg skrev sensitive ting i statusfeltet tidligere heller, men jeg vil ikke dele *alt* med *alle*. Nå blir det enda mindre aktivitet fra min side..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...