Line Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Går det ikke an at den flyttes til den blå linja sammen "svar til meg" og trådlista? Er så håpløst å måtte scrolle langt nedover for å finne den, og veldig ofte står det ikke "logg ut" selv om man er innlogget heller. Man må bytte forum eller link for at "logg inn" skal bli til "logg ut", og om man logger "inn" når man allerede er innlogget, så skifter sida... Blir så lei atte... :-p Hilsen Line som må klage på noe i kveld 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Logger du ut fra dol manuelt? Det tror jeg aldri jeg har gjort. Når Explorer lukkes, så logges du også automatisk ut fra dol. 0 Siter
Line Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 Logger du ut fra dol manuelt? Det tror jeg aldri jeg har gjort. Når Explorer lukkes, så logges du også automatisk ut fra dol. Ja, jeg gjør det. Hvis ikke kommer jeg rett inn der igjen neste gang uten pålogging neste gang jeg er innom sida, og det er ikke alltid jeg som bruker pcn... det skulle vært en ordentlig inn- og utlogging på Dol, slik som alle andre steder! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Logger du ut fra dol manuelt? Det tror jeg aldri jeg har gjort. Når Explorer lukkes, så logges du også automatisk ut fra dol. Jeg tenkte det samme. Måtte faktisk lete på siden for å finne "logg ut" knappen for den tror jeg aldri jeg har brukt :-) 0 Siter
Line Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 Jeg tenkte det samme. Måtte faktisk lete på siden for å finne "logg ut" knappen for den tror jeg aldri jeg har brukt :-) Hehe... ja, man må faktisk lete for å finne den... langt der nede på venstre side. Jeg bruker den hver gang, men den irriterer meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg gjør det. Hvis ikke kommer jeg rett inn der igjen neste gang uten pålogging neste gang jeg er innom sida, og det er ikke alltid jeg som bruker pcn... det skulle vært en ordentlig inn- og utlogging på Dol, slik som alle andre steder! Da skjønner jeg at du vil logge ut. Skulle ønske det funket sånn her også. Det er bare jeg som bruker pc-en min hjemme og jeg syns det er unødvendig å måtte logge seg på hver gang, noe jeg slipper på andre forum som har en "husk meg" mulighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.