punky brewster Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Skal skifte bank på huslånet og i den forbindelse trenger jeg ny takst/verdivurdering på huset. Noen som vet hva slikt koster? 0 Siter
Line Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Om du skal skifte til DnB, så kommer en "megler" fra banken og tar takst gratis. Jeg venter på en som skal komme selv, fordi jeg skal refinansiere huslånet. 0 Siter
Spirello Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Vi kjøpte Obos-leilighet i fjor vi totalrenoverte. Ringte megleren og spurte om han kunne gi oss ny takst, og det fikk vi gratis. ) Du kan jo sjekke med banken og de gjør det gratis? Har et vennepar som fikk takstert leiligheten sin gratis av megler fra banken. 0 Siter
Spirello Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Å få en takstmann til å takstere koster rundt 1000,- kr. Megler gir salgstakst. Men det holder til dok. til banken det. Vi trengte ny takst for å refinansiere. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jeg betalte 3500,- for en autorisert takstmann (ikke megler). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Takst og verdivurdering er to ulike ting. I forbindelse med lån er verdivurdering vanligvis tilstrekkelig, og det tilbyr mange banker gratis. Takst på bolig koster gjerne mellom 1000 og 3000, avhengig av hva slags objekt som skal vurderes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.