Gå til innhold

"Living north" detox


Line

Anbefalte innlegg

For første gang falt jeg for fristelsen å prøve detox, og siden Mona Grudt smilte så fornøyd fra plakaten på kjøpesenteret, måtte jeg bare prøve.

To piller hver dag i 30 dager.

Dag 1: To piller med to store glass vann. Morgenen etter luktet urinen stramt, og jeg ble i tvil om det var en UVI på gang, eller om det rett og slett var tilsetninger i disse pillene som satte denne lukten. Drakk ikke så mye resten av dagen, men synes jeg gikk litt mer på do enn jeg pleier likevel. Mulig disse Living north-pillene er litt vanndrivende?

Dag 2: Samme snodige lukta av urinen, men har ikke merket noe annerledes enn til vanlig sånn forøvrig. Noen magesmerter til kvelden bare, og det virker som det kanskje er litt mer aktivitet i "peristaltikken" enn til vanlig. Virker disse pillene litt løsende på magen også, kanskje?

Nå venter jeg spent på dag tre, og hvordan den vil bli...

Noen erfaringer der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri prøvd "Living north", men alle detox tabletter går ut på å få større mengde avfallsstoffer ut - med urinen.

Da må du drikke mer for å få bedre gjennomskylling av nyrene - ergo tisser du mer.

Og du får ut mer avfallsstoffer (ideelt i alle fall), og urinen vil være mørkere og lukte mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag tre - merket ingenting. Den rare lukta er borte.

Dag fire - merket ingenting i dag heller. Tror det er bare humbug, jeg...

Drikker mer enn til vanlig, men det er kanskje ikke nok? Har jo ikke tid til å løpe på do hvert tiende minutt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd "Living north", men alle detox tabletter går ut på å få større mengde avfallsstoffer ut - med urinen.

Da må du drikke mer for å få bedre gjennomskylling av nyrene - ergo tisser du mer.

Og du får ut mer avfallsstoffer (ideelt i alle fall), og urinen vil være mørkere og lukte mer.

Tja... venter spent på forsettelsen. Skal nå fullføre kuren, og merker jeg ikke noen forskjell fra "normalen", så tror jeg faktisk det er like greit å bare drikke mye mer vann enn vanlig i et par uker. Billigere er det også.

Vil ikke kjerringrokkte gjøre samme nytta, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... venter spent på forsettelsen. Skal nå fullføre kuren, og merker jeg ikke noen forskjell fra "normalen", så tror jeg faktisk det er like greit å bare drikke mye mer vann enn vanlig i et par uker. Billigere er det også.

Vil ikke kjerringrokkte gjøre samme nytta, forresten?

Sannsynligvis inneholder detoxen endel kjerringrokk ;) Det er jo en flott vanndrivende urt, super ved UVI ;)

Det er sikkert andre urter i detoxen, noen som går på lever i tillegg til nyrer - mariatistel f.eks.

Men hvorvidt det er nyttig eller ikke - det skal jeg ikke uttale meg om :)

Veldig mye bra kommer av å spise rene matvarer og drikke nok til å få en god gjennomskylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis inneholder detoxen endel kjerringrokk ;) Det er jo en flott vanndrivende urt, super ved UVI ;)

Det er sikkert andre urter i detoxen, noen som går på lever i tillegg til nyrer - mariatistel f.eks.

Men hvorvidt det er nyttig eller ikke - det skal jeg ikke uttale meg om :)

Veldig mye bra kommer av å spise rene matvarer og drikke nok til å få en god gjennomskylling.

Er på dag seks nå, og synes ikke det er noe særlig gjennomskylling utover normalen. Virker som jeg drikker mye mer enn det som kommer ut, og det makes no sense to me. Jeg pleier ikke spise så mye til vanlig, men får prøve å legge fra meg uvanene fra jula nå som restene snart er borte, og gå over til et mer fornuftig kosthold.

Synes forøvrig hele systemet har "stoppet opp", på et vis. Får prøve å drikke enda mer i morra, og se hvordan det går. Upraktisk når man må på jobb og på shopping, men det får stå sin prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...