Gjest pakke Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Kan jeg hente en pakke som jeg vet har ankommet mitt lokale postkontor, selv om jeg ikke har fått hentelapp? Har kollinummeret 0 Siter
....AV Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Det bør gå bra, jeg har gjort det flere ganger. 0 Siter
Spirello Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Det går bra. Du må sikkert vise legitimasjon. Bare de har nr. så finner de pakken raskt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Så lenge du har kollinummeret går det nok bra, jeg har i alle fall hentet bare via kollinummeret jeg har fått tilsendt på sms flere ganger. 0 Siter
Line Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Det gjør jeg rett som det er. Sier jeg har fått pakke, men at lappen er glemt igjen hjemme. De kjenner meg på postkontoret her borte, så det er ikke noe problem sånn sett. Om de ikke kjenner deg, må du sannsynligvis vise legitimasjon. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har fått den ut med kollinummer og legitimasjon. 0 Siter
Gjest jobber i post i butikk Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hvis det er et lite postkontor og det er lite pakker, så gidder de kanskje lete etter pakken din uten kollinummer. Det er en stor fordel om du har kollinummeret, da finner de pakken med en gang. Pakkene blir nemlig sortert etter nummer, navnet ser vi bare på for å sjekke at det er riktig pakke hvis det er flere med samme nummer. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Hvis det er et lite postkontor og det er lite pakker, så gidder de kanskje lete etter pakken din uten kollinummer. Det er en stor fordel om du har kollinummeret, da finner de pakken med en gang. Pakkene blir nemlig sortert etter nummer, navnet ser vi bare på for å sjekke at det er riktig pakke hvis det er flere med samme nummer. ''Det er en stor fordel om du har kollinummeret, da finner de pakken med en gang. Pakkene blir nemlig sortert etter nummer, navnet ser vi bare på for å sjekke at det er riktig pakke hvis det er flere med samme nummer.'' Ehhh, tror ikke du jobber i _min_ "post i butikk" :-) Der ser det ikke ut til at det er sortert etter noenting, de leter alltid igjennom alt. I tillegg må jeg ofte si at : jeg tror dette er en sending jeg skal betale noe på, da pleier det å ligge i en skuff der borte i hjørnet ;-) Og av og til er det ikke i den nærmeste butikken heller, men i en annen - you never know... En gang hadde de tilogmed i en sending hvor det var 2 pakker i samme sending levert den ene i den ene butikken og den andre i den andre... Good grief... Man må bare ta det som en spøk 0 Siter
Gjest Kanskje til hjelp Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Du kan skrive ut hentelapp på www.posten.no. Du taster kollinummeret i en felt på siden og du kan da skrive den ut. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 ''Det er en stor fordel om du har kollinummeret, da finner de pakken med en gang. Pakkene blir nemlig sortert etter nummer, navnet ser vi bare på for å sjekke at det er riktig pakke hvis det er flere med samme nummer.'' Ehhh, tror ikke du jobber i _min_ "post i butikk" :-) Der ser det ikke ut til at det er sortert etter noenting, de leter alltid igjennom alt. I tillegg må jeg ofte si at : jeg tror dette er en sending jeg skal betale noe på, da pleier det å ligge i en skuff der borte i hjørnet ;-) Og av og til er det ikke i den nærmeste butikken heller, men i en annen - you never know... En gang hadde de tilogmed i en sending hvor det var 2 pakker i samme sending levert den ene i den ene butikken og den andre i den andre... Good grief... Man må bare ta det som en spøk Høres kjent ut... 0 Siter
Gjest Husk ID Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Ja, det kan du, men husk legitimasjon. Gjorde det samme før jul. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Om du har sporingsnummeret, får du pakken ut uten hentelapp. :0) 0 Siter
Gjest jobber i post i butikk Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 ''Det er en stor fordel om du har kollinummeret, da finner de pakken med en gang. Pakkene blir nemlig sortert etter nummer, navnet ser vi bare på for å sjekke at det er riktig pakke hvis det er flere med samme nummer.'' Ehhh, tror ikke du jobber i _min_ "post i butikk" :-) Der ser det ikke ut til at det er sortert etter noenting, de leter alltid igjennom alt. I tillegg må jeg ofte si at : jeg tror dette er en sending jeg skal betale noe på, da pleier det å ligge i en skuff der borte i hjørnet ;-) Og av og til er det ikke i den nærmeste butikken heller, men i en annen - you never know... En gang hadde de tilogmed i en sending hvor det var 2 pakker i samme sending levert den ene i den ene butikken og den andre i den andre... Good grief... Man må bare ta det som en spøk Hos oss er pakkene sortert etter de to siste tallene i kollinummeret. Men rekommanderte brev og apotekpakker ligger i egen (låst) skuff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.