Spirello 4 604 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 La om kosten på mandag, så er nyslanker. Men i helgene skal jeg unne meg litt.. I da skal jeg i bursdag, så skal kose meg med litt tørr hvitvin. Da har jeg brukt opp kose-kvota for denne helgen. I morgen blir det knekkebrød til forkost som vanlig, frukt og sunn middag. Paprika i stedet for potetgull og vann i stedet for brus. Mulig jeg unner meg en cola zero. ) Skal trne søndag. Blir spennende å se om jeg har gått ned noe på tirsdag. Hva skal du unne deg i helgen? ha en flott helg alle sammen, og kos dere med litt fy-mat eller drikke, hehe... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juletreet 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg går på lav-karbo og unner meg alt av kjøtt, kylling og fisk. I tillegg ost og masse grønnsaker. Kaffe og cola zero. Skal se på at de andre spiser sjokolade og lukte den, men ikke spise, hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 437 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er fremdeles igjen 10-12 baileys-marsipankuler siden jul... Tenker de får bein å gå på i kulda i morra. Varme på ovnen, god bok, ullpledd, godstol, tekopp og marsipankuler... Mmmm... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 1-3 glass vin .... Samt noe søtt og salt i morgen i lag med ungene foran barneTV 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Blir nok litt øl og chips i kveld. Og en del vin på festen i morgen... *vurderer om nyttårsforsettet skal omsettes i praksis fra mandag* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skal unne meg en skikkelig fest! Rocke byen med jentene. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skal unne meg en skikkelig fest! Rocke byen med jentene. ;0) ''Jeg skal unne meg en skikkelig fest! Rocke byen med jentene.'' Gosh, som jeg gleder meg til rapporten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 ''Jeg skal unne meg en skikkelig fest! Rocke byen med jentene.'' Gosh, som jeg gleder meg til rapporten! Hehe! *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 8 300 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har gått ned 600 gram siden mandag, så i kveld skal jeg unne meg litt pizza og rødvin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har også lurt på hva jeg skal unne meg. Men jeg hadde en usunn middag i dag, så egentlig er vel kosekvoten unnagjort alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fikk litt sjokk i dag, så nå må jeg henge meg på "bølgen" her inne. Skal kutte ut daglige godterier nå. Og justere bittelitt på posjonene mine + velge enda mer grønnsaker. Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fikk litt sjokk i dag, så nå må jeg henge meg på "bølgen" her inne. Skal kutte ut daglige godterier nå. Og justere bittelitt på posjonene mine + velge enda mer grønnsaker. Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-) ''Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-)'' Du får stå på så du kan nyte å vandre rundt i bikini, heldiggrisen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ''Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-)'' Du får stå på så du kan nyte å vandre rundt i bikini, heldiggrisen ;-) Ja, skal nyte det:-) Har bare et par kilo jeg skal "justere", men jeg sliter veldig for å gå ned i vekt. Så jeg fokuserer oftest på å holde vekta. (Noe som tydeligvis ikke har fungert i jula) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.