Gå til innhold

Hva skal du unne deg i helgen?


Spirello

Anbefalte innlegg

La om kosten på mandag, så er nyslanker. :) Men i helgene skal jeg unne meg litt.. I da skal jeg i bursdag, så skal kose meg med litt tørr hvitvin. :) Da har jeg brukt opp kose-kvota for denne helgen. I morgen blir det knekkebrød til forkost som vanlig, frukt og sunn middag. :) Paprika i stedet for potetgull og vann i stedet for brus. Mulig jeg unner meg en cola zero. :o) Skal trne søndag. Blir spennende å se om jeg har gått ned noe på tirsdag.

Hva skal du unne deg i helgen? ha en flott helg alle sammen, og kos dere med litt fy-mat eller drikke, hehe... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juletreet

Jeg går på lav-karbo og unner meg alt av kjøtt, kylling og fisk. I tillegg ost og masse grønnsaker. Kaffe og cola zero. Skal se på at de andre spiser sjokolade og lukte den, men ikke spise, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles igjen 10-12 baileys-marsipankuler siden jul... Tenker de får bein å gå på i kulda i morra. Varme på ovnen, god bok, ullpledd, godstol, tekopp og marsipankuler... Mmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Blir nok litt øl og chips i kveld.

Og en del vin på festen i morgen...

*vurderer om nyttårsforsettet skal omsettes i praksis fra mandag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Jeg skal unne meg en skikkelig fest! Rocke byen med jentene.

;0)

''Jeg skal unne meg en skikkelig fest! Rocke byen med jentene.''

Gosh, som jeg gleder meg til rapporten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg har også lurt på hva jeg skal unne meg. Men jeg hadde en usunn middag i dag, så egentlig er vel kosekvoten unnagjort alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt sjokk i dag, så nå må jeg henge meg på "bølgen" her inne.

Skal kutte ut daglige godterier nå. Og justere bittelitt på posjonene mine + velge enda mer grønnsaker.

Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Fikk litt sjokk i dag, så nå må jeg henge meg på "bølgen" her inne.

Skal kutte ut daglige godterier nå. Og justere bittelitt på posjonene mine + velge enda mer grønnsaker.

Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-)

''Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-)''

Du får stå på så du kan nyte å vandre rundt i bikini, heldiggrisen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sydentur om 11 uker er jo en god motivasjon:-)''

Du får stå på så du kan nyte å vandre rundt i bikini, heldiggrisen ;-)

Ja, skal nyte det:-)

Har bare et par kilo jeg skal "justere", men jeg sliter veldig for å gå ned i vekt. Så jeg fokuserer oftest på å holde vekta. (Noe som tydeligvis ikke har fungert i jula)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...