Gjest kim vett? Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvem er jenta som er programleder på nrk super om morgenen denne uka?? Synes hun ligner mistenkelig på en yngre utgave av Elin Tvedt. Kan det være søstera?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har sett at Ingrid Gjessing (som ledet Idol sammen med Solveig Kloppen) har vært innom NRK Super, kanskje det er henne du tenker på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kim vett? Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har sett at Ingrid Gjessing (som ledet Idol sammen med Solveig Kloppen) har vært innom NRK Super, kanskje det er henne du tenker på? Er ikke henne dessverre,hun jeg har sett denne uken prater "kav" vestlending a la haugesund eller deromkring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pleier å stå hvem som er programleder i rulleteksta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.