Gjest Venter litt med nicket i dag.. Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har vært å kjøpt meg et par lekre støvletter som når godt over kneet. I ekte skinn, så de kostet skjorta. Men nå begynner jeg å lure på om det kanskje kan se litt patetisk ut på meg som snart nærmer meg 38? Jeg skal selvfølgelig ha på meg svart strømpebukse og kort kjole eller skjørt. Det skal ikke være mulig å se rompa..he he. Jeg synes jeg ble lekker, men kanskje andre mener det er litt "ludrete" for en såpass voksen dame? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Nei, hvorfor det? Så lenge stilen passer deg, så kjør på. Mamma på snart 50 kjøpte seg lårhøye støvletter her før jul, knallstilig på henne med klær som passer både henne og skoene. Det hele fremtoningen som spiller en rolle synes jeg, ikke konsekvent at noen sko er bare for de yngre. 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Neiiii absolutt ikke,hørtes rå tøfft ut det der!!!! kos deg i det nye antrekket med støvlene ;o) 0 Siter
black wealch Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det synes jeg er helt greit, forutsatt at resten av antrekket er normalt anstendig. Det er gøy å ha noe nytt, og føle seg fin :-) 0 Siter
Gjest Ps. jeg er foresten 40 :) Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det er patetisk å si at du IKKE kan ha dem på Det er hele klesdrakten og deg som person som avgjør om du er usmakelig, uansett hva du har på av klær og sko. Jeg jobber på kontor og der kjører vi denne stilen hele tiden. Vi er glade i klær og koser oss med å pynte oss, bruke nytt osv. Alltid god stemning pga det og masse kompelimenter fra menn og kvinner når vi bærer noe nytt. Der er det veldig ìn med støvletter, over knærne også, og korte lårkjoler, skjørt og hva heter det nå igjen, sånne halvlange strikkegensere ol med tights under. Vi bruker halvlange skjørt i jeansstoff og annet. Plisèskjørt i farger, skjorts med tights og over knærne støvletter Vi er en gjeng damer hvor den yngste i denne klessjangeren er 33 og den eldste er 50. Vi jobber på et bra og finere sted (om noen skulle mene slikt har noe å si) og det er flott stemning på arb.plassen. Ganske stor arbeidsplass. Stå på, kos deg og tenk ikke på alderen. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Alt kler den smukke! Det kommer selvsagt an på hva resten av antrekket består av, om det blir tracky eller gjennomført stilig. Dette gjelder uansett alder. 0 Siter
Gjest Venter litt med..... Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det er patetisk å si at du IKKE kan ha dem på Det er hele klesdrakten og deg som person som avgjør om du er usmakelig, uansett hva du har på av klær og sko. Jeg jobber på kontor og der kjører vi denne stilen hele tiden. Vi er glade i klær og koser oss med å pynte oss, bruke nytt osv. Alltid god stemning pga det og masse kompelimenter fra menn og kvinner når vi bærer noe nytt. Der er det veldig ìn med støvletter, over knærne også, og korte lårkjoler, skjørt og hva heter det nå igjen, sånne halvlange strikkegensere ol med tights under. Vi bruker halvlange skjørt i jeansstoff og annet. Plisèskjørt i farger, skjorts med tights og over knærne støvletter Vi er en gjeng damer hvor den yngste i denne klessjangeren er 33 og den eldste er 50. Vi jobber på et bra og finere sted (om noen skulle mene slikt har noe å si) og det er flott stemning på arb.plassen. Ganske stor arbeidsplass. Stå på, kos deg og tenk ikke på alderen. Da har jeg nok valgt riktig, og kanskje støvlettene ikke bare blir liggende i skapet:-) Jeg bruker å kle meg smakfullt, og skal passe på at det ikke blir trashy.. Takk damer:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Alt kler den smukke! Det kommer selvsagt an på hva resten av antrekket består av, om det blir tracky eller gjennomført stilig. Dette gjelder uansett alder. Signerer. 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1263032420' post='4283152] Nei, hvorfor det? Så lenge stilen passer deg, så kjør på. Mamma på snart 50 kjøpte seg lårhøye støvletter her før jul, knallstilig på henne med klær som passer både henne og skoene. Det hele fremtoningen som spiller en rolle synes jeg, ikke konsekvent at noen sko er bare for de yngre. er henne 50 år? forestilte meg av en eller annen grunn at du var rundt 40 år jeg det stemte tydeligvis ikke. hehe 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 er henne 50 år? forestilte meg av en eller annen grunn at du var rundt 40 år jeg det stemte tydeligvis ikke. hehe Hun blir 50 i år ja. Jeg er ikke fullt 40 enda, jeg er 27. Sambo mener jeg er barnslig til tider, men neste gang han sier det skal jeg vise han innlegget ditt ;o) 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1263060819' post='4283495] Hun blir 50 i år ja. Jeg er ikke fullt 40 enda, jeg er 27. Sambo mener jeg er barnslig til tider, men neste gang han sier det skal jeg vise han innlegget ditt ;o) hehe ok.. dette er bare noe jeg innbilte meg da 0 Siter
Gjest tsjakakan Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Jeg snynes det ser ludrete ut uansett alder, men verre jo eldre man er. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 hehe ok.. dette er bare noe jeg innbilte meg da Du kan jo si at du trodde det fordi jeg var så vis og klok?! *host* ;o) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Kjempe stilig antrekk. Jeg har også slike sko, og de er geniale. Like fine ttil både bukse, skjørt og kjole. :0) 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1263123730' post='4283860] Du kan jo si at du trodde det fordi jeg var så vis og klok?! *host* ;o) hehe, riktig 0 Siter
Janna Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Jeg snynes det ser ludrete ut uansett alder, men verre jo eldre man er. He he noen synes nesten alt er uanstendig, så det kan man ikke alltid høre på. 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1263060819' post='4283495] Hun blir 50 i år ja. Jeg er ikke fullt 40 enda, jeg er 27. Sambo mener jeg er barnslig til tider, men neste gang han sier det skal jeg vise han innlegget ditt ;o) ''Hun blir 50 i år ja. Jeg er ikke fullt 40 enda, jeg er 27.'' Djeez!! Da er moren din bare året eldre enn min bedre halvdel!! ;-) Og vi har absolutt ikke barn som er kun ett år yngre enn deg....;-) Men, jeg er jo forsåvidt vant med "problemstillingen" ettersom min egen mor var 23 da jeg ble født (som yngts av tre)! :-) 0 Siter
Gjest tsjakakan Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 He he noen synes nesten alt er uanstendig, så det kan man ikke alltid høre på. Det er jeg enig i, men her spurte hun faktisk om hva folk synes. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 ''Hun blir 50 i år ja. Jeg er ikke fullt 40 enda, jeg er 27.'' Djeez!! Da er moren din bare året eldre enn min bedre halvdel!! ;-) Og vi har absolutt ikke barn som er kun ett år yngre enn deg....;-) Men, jeg er jo forsåvidt vant med "problemstillingen" ettersom min egen mor var 23 da jeg ble født (som yngts av tre)! :-) Jeg har unge foreldre, og jeg har endel yngre søsken. Jeg har aldri bodd sammen med begge foreldrene mine, de er etablert på nytt, med flere barn. Så de var bare tidlig ute med meg, og jeg har tidlig ute med guttungen som fyller ni nå i vår. Moren din var også tidlig ute da ja ) Alder er bare et tall sier mamma, he he hun har fått panikken nå tror jeg ;o) Kan hende det er fordi hun er sammen med en som er litt yngre. Min alder nevner hun sjelden ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.