Gå til innhold

Kåpe til bryllup - lang kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest MayLynn
Skrevet

Skal i bryllup og har lang fotsid kjole. Men har jo ingen kåper som er så lange. Gjør det noe - eller MÅ kåpen være like lang som kjolen? Kan jeg velge en 3/4 lang kåpe?

Skrevet

Jeg syns ikke det høres så ille ut, går nok fint, er jo uansett bare til og fra, evt kirka.

Sikker på ingen reagerer på det, og du er nok ikke den eneste.

Men kansje du kan låne av noen?

Om du føler det blir penere.

Men personlig syns jeg ikke det gjør noe, jeg gikk med det på julebord, så mange andre også.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Kan jeg velge en 3/4 lang kåpe?''

Det kan du absolutt;)

Skrevet

Ja, du kan velge 3/4-lang.

Jeg har et par enda lengre kåper også, men ingen så lange som en fotsid kjole, så _lik lengde_ klarer jeg aldri å oppnå;-)

Gjest MayLynn
Skrevet

Ja, du kan velge 3/4-lang.

Jeg har et par enda lengre kåper også, men ingen så lange som en fotsid kjole, så _lik lengde_ klarer jeg aldri å oppnå;-)

Ok - da trenger jeg ikke ut på handletur før bryllupet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...