Gå til innhold

Varierende temperatur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på et boligfelt som ligger i en bakke. Da jeg skulle på ski i sted sjekket jeg temperaturen og så det var -6, noe jeg synes var litt rart ettersom bilen viste -23 på hovedveien tidligere i dag.

Jeg sjekket en værstasjon på feltet som har målere nederst og øverst på feltet, det viste seg å være 4 øverst og -17 nederst, dvs.13 graders forskjell!

Gjest majas mamma
Skrevet

Vi har vært på besøk i dag. Da vi dro fra besøkets hus viste det - 7. 200 meter lenger ned i veien var det plutselig - 13. Vi har hatt det moro på vår 2 timers biltur hjem å følge med på temperaturmåleren på bilen, og det har variert fra - 7 på det minste til - 25,5 på det meste. Her hjemme er det nå - 15. Sånn akkurat passe varmt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...