Gå til innhold

Kvinner bruker for mye sminke

Anbefalte innlegg

Gjest MayLynn
Skrevet

Sier hvem? Skal vi gjøre alt for å "please" mannen? Kanskje vi liker å pynte oss selv... Jeg syns disse to er kjempefine jeg.

Gjest Miss fab.
Skrevet

Alt til sitt bruk, forskjell på hverdag og fest. Og jeg pynter meg fordi jeg liker det, fordi JEG synes jeg ser bra ut, og driter i hva en mann synes :-)

Skrevet

Sier hvem? Skal vi gjøre alt for å "please" mannen? Kanskje vi liker å pynte oss selv... Jeg syns disse to er kjempefine jeg.

De var fine begge to, men hun til høyre hadde festsminke etter min smak, synes ikke det er nødvendig med den sminkemengden til hverdags. :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes begge var flotte til sitt bruk;)

Gjest Elextra
Skrevet

At menn foretrekker kvinner uten for mye sminke er omtrent like stor bombe som at menn foretrekker kvinner med naturlig pene pupper fremfor silikon.

hidi, the scorpion
Skrevet

At menn foretrekker kvinner uten for mye sminke er omtrent like stor bombe som at menn foretrekker kvinner med naturlig pene pupper fremfor silikon.

''At menn foretrekker kvinner uten for mye sminke er omtrent like stor bombe som at menn foretrekker kvinner med naturlig pene pupper fremfor silikon.''

Dvs, at menn foretrekker kvinner med mye sminke _og_ silikonpupper;)

Litt av en verden våre unge skal leve i:(

Selv foretrekker jeg menn med sjarm og humor, glatt før kjekke menn;))

Gjest Elextra
Skrevet

''At menn foretrekker kvinner uten for mye sminke er omtrent like stor bombe som at menn foretrekker kvinner med naturlig pene pupper fremfor silikon.''

Dvs, at menn foretrekker kvinner med mye sminke _og_ silikonpupper;)

Litt av en verden våre unge skal leve i:(

Selv foretrekker jeg menn med sjarm og humor, glatt før kjekke menn;))

''Dvs, at menn foretrekker kvinner med mye sminke _og_ silikonpupper;)''

!? Jeg mente det totalt motsatte.

Men hva menn sier/tenker at de foretrekker, og hva de senere tenner på, er jo to ulike ting.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Dvs, at menn foretrekker kvinner med mye sminke _og_ silikonpupper;)''

!? Jeg mente det totalt motsatte.

Men hva menn sier/tenker at de foretrekker, og hva de senere tenner på, er jo to ulike ting.

''!? Jeg mente det totalt motsatte.''

Jeg skjønte det;)

Men det er faktisk slike forhold våre barn lever under!

Gjest Niccola
Skrevet

Det kan kreve en del sminke å se "usminket" ut.

Tipper J. Aniston har ganske mye på, bare at fargene er mer nøytrale enn de S. Johansson har.

Gjest Niccola
Skrevet

Her var det til alt overmål snakk om "hver 5. mann".. he he, jeg ville heller laget et oppslag om de 4 andre som tydeligvis mener det motsatte :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Her var det til alt overmål snakk om "hver 5. mann".. he he, jeg ville heller laget et oppslag om de 4 andre som tydeligvis mener det motsatte :-)

Hehe, ja, du sier noe, må innrømme at jeg ikke leste artikkelen.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns sminken på venstre bildet er supert til hverdags, og det til høyre er kjempefint til fest. Men jeg er ikke så glad i såpass røde lepper da.

Gjest Akradobabra
Skrevet

Vi sminker oss for å bli tiltrekkende og pene, eller tar jeg feil?

Skrevet

Det kan kreve en del sminke å se "usminket" ut.

Tipper J. Aniston har ganske mye på, bare at fargene er mer nøytrale enn de S. Johansson har.

He he, det er trolig først og fremst _synlig_ sminke disse mennene reagerer på, ja...;-)

Husker en amerikaner jeg traff i Hamburg en sommer da jeg var ca 20 år spurte meg hvorfor ingen europeiske jenter sminket seg. Jeg så vel ut som et spørsmålstegn, for jeg hadde jo sminket meg den dagen....;-)

Skrevet

*knegg*

Skrevet

De var fine begge to, men hun til høyre hadde festsminke etter min smak, synes ikke det er nødvendig med den sminkemengden til hverdags. :o)

Det var vel neppe et hverdagsbilde av Scarlett, heller! :-)

Gjest MayLynn
Skrevet

Vi sminker oss for å bli tiltrekkende og pene, eller tar jeg feil?

Jo - men ikke nødvendigvis for en manns skyld ;) har hørt at kvinner pynter seg mest for andre kvinner.

Gjest MayLynn
Skrevet

He he, det er trolig først og fremst _synlig_ sminke disse mennene reagerer på, ja...;-)

Husker en amerikaner jeg traff i Hamburg en sommer da jeg var ca 20 år spurte meg hvorfor ingen europeiske jenter sminket seg. Jeg så vel ut som et spørsmålstegn, for jeg hadde jo sminket meg den dagen....;-)

Akkurat det er MIN erfaring også :) de ser jo ikke om man har sminke på. (Akkurat den Scarlet sminken ser de jo - men så skulle hun vel på fest også)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...