Gå til innhold

Bare minerals! Hjelp...

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

Jeg har pudder fra i. d. bare minerals. Pudderet som er avbildet på den nederste linken ser helt lik ut som mitt, men på min står "i.d. bare minerals" på lokket. På pudderet på linken stod det bare "bare minerals" så jeg vet ikke. Men de så ellers helt like ut.

Jeg bestiller i.d. bare minerals fra feeluinique.com, der har de stort utvalg, fraktfritt og kort leveringstid.

Når det er sagt så synes jeg i.d. bare minerals produkter er oppskrytt og dyrt og har sluttet å kjøpe det.

Gjest leter etter i.d
Skrevet

Jeg har pudder fra i. d. bare minerals. Pudderet som er avbildet på den nederste linken ser helt lik ut som mitt, men på min står "i.d. bare minerals" på lokket. På pudderet på linken stod det bare "bare minerals" så jeg vet ikke. Men de så ellers helt like ut.

Jeg bestiller i.d. bare minerals fra feeluinique.com, der har de stort utvalg, fraktfritt og kort leveringstid.

Når det er sagt så synes jeg i.d. bare minerals produkter er oppskrytt og dyrt og har sluttet å kjøpe det.

jeg har aldri hatt så bra pudder som i.d så vil gjerne kjøpe en ny, har fått gavekort på skinstore så forsøker å finne det der men aner som du sier ikke om det er det samme :-/

Gjest trist jente
Skrevet

jeg har aldri hatt så bra pudder som i.d så vil gjerne kjøpe en ny, har fått gavekort på skinstore så forsøker å finne det der men aner som du sier ikke om det er det samme :-/

Kan du ikke skrive en mail til skinstore å spørre?

Gjest leter etter i.d
Skrevet

Kan du ikke skrive en mail til skinstore å spørre?

Nei gud så mye arbeid da... lol :P

Skrevet

Hvis du ser på den første linken din, vil du se at de også har pudderet uten at det står id på lokket. Tror bare det er en nyere og forbedret type. Originalen inneholder bismuth, det gjør ikke den nye typen "matte". Kanskje derfor de har endret innpakningen?

Gjest leter etter i.d
Skrevet

Hvis du ser på den første linken din, vil du se at de også har pudderet uten at det står id på lokket. Tror bare det er en nyere og forbedret type. Originalen inneholder bismuth, det gjør ikke den nye typen "matte". Kanskje derfor de har endret innpakningen?

Takk. Ser nå at de ikke sender til Norge, argh!

Gjest leter etter i.d
Skrevet

Ja, det er det samme :o)

Der er du ja, hadde håpet du sneiet innom for å få en bekreftelse. Takk, da vet jeg det til en annen gang :-)

candyqueen_83
Skrevet

Der er du ja, hadde håpet du sneiet innom for å få en bekreftelse. Takk, da vet jeg det til en annen gang :-)

Haha;O)))

Skrevet

Ja, det er det samme :o)

Hei candy! Er du fortsatt fornøyd med det billigmerket du bestilte sminke fra? Jeg husker en lang tråd om det, men husker ikke navnet på sminken...

candyqueen_83
Skrevet

Hei candy! Er du fortsatt fornøyd med det billigmerket du bestilte sminke fra? Jeg husker en lang tråd om det, men husker ikke navnet på sminken...

E.L.F :o) Jeg er fornøyd med blush, neglelakk, øyenskygge, lipgloss og vippetang hvertfall. Foundationen fikk jeg kviser av og mascaraen er ikke noe sånn særlig. Men den nye serien deres er bedre enn den billigste. Selv om den også er billig.

Skrevet

Jeg har bestilt hos Strawberrynet.com. Koster nå 156,- og så er det gratis levering.

Skrevet

E.L.F :o) Jeg er fornøyd med blush, neglelakk, øyenskygge, lipgloss og vippetang hvertfall. Foundationen fikk jeg kviser av og mascaraen er ikke noe sånn særlig. Men den nye serien deres er bedre enn den billigste. Selv om den også er billig.

Takk for svar :-)

Skrevet

Må legge til at den nye, altså "Matte" koster 182,- nå.

Skrevet

Det er det samme merket. Liker det godt, men liker enda bedre mineralpudderet fra Meows :) (har en nettside jeg ikke har lagra, men søk evt på Meows cosmetic.)

Gjest trist jente
Skrevet

Det er det samme merket. Liker det godt, men liker enda bedre mineralpudderet fra Meows :) (har en nettside jeg ikke har lagra, men søk evt på Meows cosmetic.)

Er det denne? http://www.meowcosmetics.com/

Så ut som de hadde mye fint der!

Skrevet

Er det denne? http://www.meowcosmetics.com/

Så ut som de hadde mye fint der!

Ja, denne :)

Jeg har kun prøvd mineralpudderet og det er utrolig bra! Liker også veldig godt i.d., men denne er enda bedre :)

candyqueen_83
Skrevet

Enig :o) Jeg bruker også Meows :o)

Skrevet

Enig :o) Jeg bruker også Meows :o)

Kanskje det var du som anbefalte meg å prøve den? :)

Jeg fikk iallefall tipset av en her inne :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...