Gjest Rosa undisser Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jeg gir meg over hvor dårlig det var i år. Jeg savner Jahn Teigen. Det var andre tider. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Musikken i Melodi Grand Prix har alltid vært elendig. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Musikken i Melodi Grand Prix har alltid vært elendig. Det har jo gjennom åra vært servert vanvittig mye forskjellig i GP da, så å si at alt er dårlig er vel rimelig negativt ;o) Ytterpunktene jeg kommer på i farta: Silje Vige (Alle mine tankar) vs Dana Intenational ) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Musikken i Melodi Grand Prix har alltid vært elendig. Og hva med hardrockerne fra Finland.. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det har jo gjennom åra vært servert vanvittig mye forskjellig i GP da, så å si at alt er dårlig er vel rimelig negativt ;o) Ytterpunktene jeg kommer på i farta: Silje Vige (Alle mine tankar) vs Dana Intenational ) jeg måtte lese dette to ganger, for først trodde jeg du ramset opp favorittene dine, og jeg synes det var en merkelig kombinasjon;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes det var mange gode med i går Eller ok, får en vel si. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Og hva med hardrockerne fra Finland.. ;-) Elendig;) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det har jo gjennom åra vært servert vanvittig mye forskjellig i GP da, så å si at alt er dårlig er vel rimelig negativt ;o) Ytterpunktene jeg kommer på i farta: Silje Vige (Alle mine tankar) vs Dana Intenational ) ''Alle mine tankar'' Ja, den var faktisk ikke så gal. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 jeg måtte lese dette to ganger, for først trodde jeg du ramset opp favorittene dine, og jeg synes det var en merkelig kombinasjon;-) He he, vel, ikke helt ;o) Men Silje Vige ligger høyt oppe da. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Elendig;) Bare for å illustrere spekteret :-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 He he, vel, ikke helt ;o) Men Silje Vige ligger høyt oppe da. Enig i at den er/var fin. Men den svenske "Se på mig" synes jef også var en höjdare! 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes det var mange gode med i går Eller ok, får en vel si. Synes du virkelig det? Jeg likte et par av låtene sånn midt på treet. Og det var Bjørn Johan Muri og Keep of Kalessin :-) Resten syntes jeg var bedrøvelig:-( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Synes du virkelig det? Jeg likte et par av låtene sånn midt på treet. Og det var Bjørn Johan Muri og Keep of Kalessin :-) Resten syntes jeg var bedrøvelig:-( Ja, den heavy låten var den beste. Flere av de andre var fullt brukbare, men kanskje ingen vinnere i den internasjonale finalen. Sammenligner en med norske finaler/semifinaler fra tidligere år, så var dette virkelig bra. Håper at det er enda bedre kvalitet i de neste semifinalene. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Enig i at den er/var fin. Men den svenske "Se på mig" synes jef også var en höjdare! 'jef'? Morsan da, rødvin nå igjen?? ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 'jef'? Morsan da, rødvin nå igjen?? ;o) Nix! Bare cola zero i kveld;-) Men hjelper ikke akkurat å ligge i hjørnesofaen med en mini-pc på magen...;-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Nix! Bare cola zero i kveld;-) Men hjelper ikke akkurat å ligge i hjørnesofaen med en mini-pc på magen...;-) Stand by-posisjon :-) Samme her! Inntar straks full horisontal, da det har vært en laaang lørdag ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Ja, den heavy låten var den beste. Flere av de andre var fullt brukbare, men kanskje ingen vinnere i den internasjonale finalen. Sammenligner en med norske finaler/semifinaler fra tidligere år, så var dette virkelig bra. Håper at det er enda bedre kvalitet i de neste semifinalene. Jeg ble litt skuffet over den første runden. Jeg savnet kanskje et "spinnvilt sjarmtroll" for å sitere en av tabloidavisene:-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Nix! Bare cola zero i kveld;-) Men hjelper ikke akkurat å ligge i hjørnesofaen med en mini-pc på magen...;-) Litt utenfor tema - er mini pc'er bra syns du, dvs like bra som en vanlig bærbar pc? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jeg ble litt skuffet over den første runden. Jeg savnet kanskje et "spinnvilt sjarmtroll" for å sitere en av tabloidavisene:-) Det er to runder igjen, så det er er lov å håpe Smakebiter fra den neste finalen ble ved et uhell lagt ut, og det sies at et par av låtene der høres spennende ut. Bl annet den til Venke Knutson. A1 sin var visst en skuffelse, men dette var kun hver låt i ca 30 sek. Vi får høre smakebitene på onsdag. Jeg har stor tro på at det finnes bedre låter i de siste semifinalene, for ingen av disse var av svært høy klasse. Bare sånn pent nok 0 Siter
Colette Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det er to runder igjen, så det er er lov å håpe Smakebiter fra den neste finalen ble ved et uhell lagt ut, og det sies at et par av låtene der høres spennende ut. Bl annet den til Venke Knutson. A1 sin var visst en skuffelse, men dette var kun hver låt i ca 30 sek. Vi får høre smakebitene på onsdag. Jeg har stor tro på at det finnes bedre låter i de siste semifinalene, for ingen av disse var av svært høy klasse. Bare sånn pent nok Ok:-) Jeg stoler på deg:-) Men det er klart at det er lenge til vi klarer å spa fram noe ala "Fairytale" igjen. Sike ting skjer ikke hvert år akkurat:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.