Gå til innhold

Melodi Grand Prix dårligere og dårligere?

Anbefalte innlegg

Gjest Rosa undisser
Skrevet

Jeg gir meg over hvor dårlig det var i år. Jeg savner Jahn Teigen. Det var andre tider.

Gjest firepile
Skrevet

Musikken i Melodi Grand Prix har alltid vært elendig.

Gjest Niccola
Skrevet

Det har jo gjennom åra vært servert vanvittig mye forskjellig i GP da, så å si at alt er dårlig er vel rimelig negativt ;o)

Ytterpunktene jeg kommer på i farta: Silje Vige (Alle mine tankar) vs Dana Intenational :o)

Gjest Niccola
Skrevet

Og hva med hardrockerne fra Finland.. ;-)

Skrevet

Det har jo gjennom åra vært servert vanvittig mye forskjellig i GP da, så å si at alt er dårlig er vel rimelig negativt ;o)

Ytterpunktene jeg kommer på i farta: Silje Vige (Alle mine tankar) vs Dana Intenational :o)

jeg måtte lese dette to ganger, for først trodde jeg du ramset opp favorittene dine, og jeg synes det var en merkelig kombinasjon;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes det var mange gode med i går :) Eller ok, får en vel si.

Gjest firepile
Skrevet

Og hva med hardrockerne fra Finland.. ;-)

Elendig;)

Gjest firepile
Skrevet

''Alle mine tankar''

Ja, den var faktisk ikke så gal.

Gjest Niccola
Skrevet

jeg måtte lese dette to ganger, for først trodde jeg du ramset opp favorittene dine, og jeg synes det var en merkelig kombinasjon;-)

He he, vel, ikke helt ;o) Men Silje Vige ligger høyt oppe da.

Gjest Niccola
Skrevet

Elendig;)

Bare for å illustrere spekteret :-)

Skrevet

He he, vel, ikke helt ;o) Men Silje Vige ligger høyt oppe da.

Enig i at den er/var fin.

Men den svenske "Se på mig" synes jef også var en höjdare!

Skrevet

Jeg synes det var mange gode med i går :) Eller ok, får en vel si.

Synes du virkelig det? Jeg likte et par av låtene sånn midt på treet. Og det var Bjørn Johan Muri og Keep of Kalessin :-) Resten syntes jeg var bedrøvelig:-(

AneM1365380603
Skrevet

Synes du virkelig det? Jeg likte et par av låtene sånn midt på treet. Og det var Bjørn Johan Muri og Keep of Kalessin :-) Resten syntes jeg var bedrøvelig:-(

Ja, den heavy låten var den beste. Flere av de andre var fullt brukbare, men kanskje ingen vinnere i den internasjonale finalen.

Sammenligner en med norske finaler/semifinaler fra tidligere år, så var dette virkelig bra.

Håper at det er enda bedre kvalitet i de neste semifinalene.

Gjest Niccola
Skrevet

Enig i at den er/var fin.

Men den svenske "Se på mig" synes jef også var en höjdare!

'jef'?

Morsan da, rødvin nå igjen?? ;o)

Skrevet

'jef'?

Morsan da, rødvin nå igjen?? ;o)

Nix! Bare cola zero i kveld;-) Men hjelper ikke akkurat å ligge i hjørnesofaen med en mini-pc på magen...;-)

Gjest Niccola
Skrevet

Nix! Bare cola zero i kveld;-) Men hjelper ikke akkurat å ligge i hjørnesofaen med en mini-pc på magen...;-)

Stand by-posisjon :-) Samme her! Inntar straks full horisontal, da det har vært en laaang lørdag ;-)

Skrevet

Ja, den heavy låten var den beste. Flere av de andre var fullt brukbare, men kanskje ingen vinnere i den internasjonale finalen.

Sammenligner en med norske finaler/semifinaler fra tidligere år, så var dette virkelig bra.

Håper at det er enda bedre kvalitet i de neste semifinalene.

Jeg ble litt skuffet over den første runden. Jeg savnet kanskje et "spinnvilt sjarmtroll" for å sitere en av tabloidavisene:-)

Skrevet

Litt utenfor tema - er mini pc'er bra syns du, dvs like bra som en vanlig bærbar pc?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ble litt skuffet over den første runden. Jeg savnet kanskje et "spinnvilt sjarmtroll" for å sitere en av tabloidavisene:-)

Det er to runder igjen, så det er er lov å håpe :) Smakebiter fra den neste finalen ble ved et uhell lagt ut, og det sies at et par av låtene der høres spennende ut. Bl annet den til Venke Knutson. A1 sin var visst en skuffelse, men dette var kun hver låt i ca 30 sek. Vi får høre smakebitene på onsdag.

Jeg har stor tro på at det finnes bedre låter i de siste semifinalene, for ingen av disse var av svært høy klasse. Bare sånn pent nok :)

Skrevet

Det er to runder igjen, så det er er lov å håpe :) Smakebiter fra den neste finalen ble ved et uhell lagt ut, og det sies at et par av låtene der høres spennende ut. Bl annet den til Venke Knutson. A1 sin var visst en skuffelse, men dette var kun hver låt i ca 30 sek. Vi får høre smakebitene på onsdag.

Jeg har stor tro på at det finnes bedre låter i de siste semifinalene, for ingen av disse var av svært høy klasse. Bare sånn pent nok :)

Ok:-) Jeg stoler på deg:-) Men det er klart at det er lenge til vi klarer å spa fram noe ala "Fairytale" igjen. Sike ting skjer ikke hvert år akkurat:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...