Gå til innhold

Slankepulver som smaker godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kom med formaninger om at det ikke virker, og at jo-jo slanking er usunt. Jeg bare lurer på om det fins slankepulver som smaker ok? Kunne tenkt meg å gått ned litt fort i starten for å komme i gang på en bra måte og bli motivert!

Skrevet

Jeg holder på med en 13 dagers kur, som har gitt gode resultater for flere vi kjenner. Dietten består ikke av pulver, men av vanlig mat, men det er veldig strengt hva en spiser. Veldig lite karbohydrater (nesten ikke brød, ikke poteter/pasta/ris), men mye grønnsaker, egg, kjøtt og litt fisk + youghurt og cottage cheese.

Har gått ned 2,3 kilo på 5 dager. Kan gi deg link dersom du er interessert?

Skrevet

Jeg holder på med en 13 dagers kur, som har gitt gode resultater for flere vi kjenner. Dietten består ikke av pulver, men av vanlig mat, men det er veldig strengt hva en spiser. Veldig lite karbohydrater (nesten ikke brød, ikke poteter/pasta/ris), men mye grønnsaker, egg, kjøtt og litt fisk + youghurt og cottage cheese.

Det er vel sannsynligvis ikke 2,3 kilo fett som har blitt forbrent på 5 dager.....Mye muskelmasse og vann i tillegg tror jeg.

Skrevet

Er interessert. Skal ned mellom 10- 15 kilo og tror det hjelper på motivasjonen å få en start med litt stor vektnedgang. :)

Antar det er innen lavkarbo, da. :)

Takk skal du ha. :)

Skrevet

Det er vel sannsynligvis ikke 2,3 kilo fett som har blitt forbrent på 5 dager.....Mye muskelmasse og vann i tillegg tror jeg.

Ja, jeg har ikke sagt at det er 2,3 kilo fett ;-)

Jeg håper jo selvsagt at jeg i løpet av disse to ukene mister en del fett også :-)

Skrevet

Gledesdreper! hehe :)

Skrevet

Ja, jeg har ikke sagt at det er 2,3 kilo fett ;-)

Jeg håper jo selvsagt at jeg i løpet av disse to ukene mister en del fett også :-)

Det gjør du helt sikkert:-) Du er kjempeflink :-)

Skrevet

Gledesdreper! hehe :)

Ikke gledesdreper - bare realist :-)

Skrevet

Det gjør du helt sikkert:-) Du er kjempeflink :-)

Takk!

Ift svaret ditt til den andre her - jeg er også ganske realistisk ift dette prosjektet. Regner med at jeg går ned 6-9 kilo, og at et par-kilo sniker seg på igjen etter en tid. Men jeg har veldig lyst til å motarbeide dette og at jeg forblir på den nye vekta. Tidligere har jeg ikke hatt problemer med å holde meg på en vekt, men de siste årene (dvs når jeg nærmere med 40) så ser det ut til at det er vanskeligere enn før.

Skrevet

Takk!

Ift svaret ditt til den andre her - jeg er også ganske realistisk ift dette prosjektet. Regner med at jeg går ned 6-9 kilo, og at et par-kilo sniker seg på igjen etter en tid. Men jeg har veldig lyst til å motarbeide dette og at jeg forblir på den nye vekta. Tidligere har jeg ikke hatt problemer med å holde meg på en vekt, men de siste årene (dvs når jeg nærmere med 40) så ser det ut til at det er vanskeligere enn før.

Det er jo ikke mulig å gå ned så mye fett i løpet av 2 uker, som 6-9 kg. ....

Skrevet

Jeg ble sulten av å se hvor få måltider og hvor lite mat det var. :)

Det må være ekstremt lite kalorier, kanskje mindre enn en pulverkur. Jeg tror ikke jeg tør å prøve den.

Kan jeg spørre hvor langt du er kommet i kuren og hvordan det går? Fungerer du på jobb og hjemme mens du går på denne kuren? Kan du si litt om erfaringene til de du kjenner om denne kuren?

Skrevet

Jeg ble sulten av å se hvor få måltider og hvor lite mat det var. :)

Det må være ekstremt lite kalorier, kanskje mindre enn en pulverkur. Jeg tror ikke jeg tør å prøve den.

Kan jeg spørre hvor langt du er kommet i kuren og hvordan det går? Fungerer du på jobb og hjemme mens du går på denne kuren? Kan du si litt om erfaringene til de du kjenner om denne kuren?

Startet på mandag, er altså nå ferdig med dag 6.

Det har gått overraskende greit på jobb (har kontorjobb). Blir selvsagt litt tung i hodet når jeg bare har hatt kaffe og sukkerbit om morgenen, men det har gått ganske greit.

Gruet meg til å fortelle om det på jobb, evt "skjule det", men jeg fortalte det, og lager til min egen lunsj hver dag. Går greit det. De smilte litt da jeg kokte torsk på fredag :-)

Den middagen jeg ble minst mett av var den med kokt selleri. Da var jeg sulten da jeg la meg - de andre dagene har det gått greit.

Jeg er ekstremt var på lavt blodsukker (blir svimmel og gretten når det er for lenge siden jeg har spist). Har merket litt til dette, men mindre enn jeg hadde trodd.

Mannen min tok denne kuren for to år siden, og gikk ned ca ti kilo. Han holdt vekte lenge, men har lagt på seg litt nå. Han begynte sammen med meg igjen nå på mandag, men gav seg fordi han fikk så vondt i hodet. Jeg kjente litt i hodet én kveld, men ikke nå lenger. Svogeren min tok den også for to år siden, og tok av mye.

Skrevet

Startet på mandag, er altså nå ferdig med dag 6.

Det har gått overraskende greit på jobb (har kontorjobb). Blir selvsagt litt tung i hodet når jeg bare har hatt kaffe og sukkerbit om morgenen, men det har gått ganske greit.

Gruet meg til å fortelle om det på jobb, evt "skjule det", men jeg fortalte det, og lager til min egen lunsj hver dag. Går greit det. De smilte litt da jeg kokte torsk på fredag :-)

Den middagen jeg ble minst mett av var den med kokt selleri. Da var jeg sulten da jeg la meg - de andre dagene har det gått greit.

Jeg er ekstremt var på lavt blodsukker (blir svimmel og gretten når det er for lenge siden jeg har spist). Har merket litt til dette, men mindre enn jeg hadde trodd.

Mannen min tok denne kuren for to år siden, og gikk ned ca ti kilo. Han holdt vekte lenge, men har lagt på seg litt nå. Han begynte sammen med meg igjen nå på mandag, men gav seg fordi han fikk så vondt i hodet. Jeg kjente litt i hodet én kveld, men ikke nå lenger. Svogeren min tok den også for to år siden, og tok av mye.

Takk for svar. Tøft gjort å holde ut alle dagene, men sikkert deilig å gå ned så mye så raskt. :)

Skrevet

Du har master cleanse dietten. Er en kur man går på i en uke eller noe og da raser kiloene av. En fantastisk detox kur og kickstart for kroppen, men man skal være pokker så motivert. Den er beinhard.

Skrevet

Du har master cleanse dietten. Er en kur man går på i en uke eller noe og da raser kiloene av. En fantastisk detox kur og kickstart for kroppen, men man skal være pokker så motivert. Den er beinhard.

Jeg tenkte å spise pulver annenhver dag en stund og kun om det smakte noenlunde spiselig. Hvis cleanse går ut på å ikke spise og bare drite, så vet jeg ikke om jeg orker. Jobber og er mamma også. :)

Men jeg skal google det. Takk for tips.

Skrevet

Jeg tenkte å spise pulver annenhver dag en stund og kun om det smakte noenlunde spiselig. Hvis cleanse går ut på å ikke spise og bare drite, så vet jeg ikke om jeg orker. Jobber og er mamma også. :)

Master cleanse er en kur bare for å rense kroppen før du begynner slanking, ikke noe faste greier. du kan ta det fra fredag til søndag. Funker det greit så fortsetter du bare.

Herbalife har utrolig mye fint. Den ernæringsgreia du får på apoteket funker også bra. Begge smaker utrolig godt, kan blandes i alt og ingenting. Pluss at du får i deg alt av mineraler, vitaminer og sånt i samme slengen. Bare husk omega 3 ved siden av.

Skrevet

Kan godt skrive en liste over hvordan få en shake til å smake godt om du vil det. Finnes nok av alternativer, sunt trenger ikke smaker dritt lenger.

Gjest prøver åslanke meg
Skrevet

Jeg har prøvd alle pulverkurer som er, untat Herbalie (For dyr, syns jeg.)

Jeg sverger til Cambridgekuren. Spesiellt sjokolade smaker faktisk skikkelig bra. og kiloene raser av hvis du er flink. (Jeg er ikke så flink nå.)

Selges i alle helsekoster.

Skrevet

Det er ca 1000 år siden jeg forsøkte meg på pulverkur, eller ihvertfall 15..;-) Men da syntes jeg Cambridge ikke var så verst, spesielt vanilje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...