Gjest Veldig usikker2 Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Det er flere personer som har sagt til meg at jeg er veldig fin og en person sa til meg at jeg er j* fin. Når jeg ser meg i speilet synest jeg selv at jeg er veldig fin og ser meg ofte i speilet kun for å nyte meg selv. Likevel er jeg veldig usikker på meg selv og hva folk mener om meg. Skulle ønske jeg kunne bli litt mer sikker på meg selv. Vet ikke helt hva denne usikkerheten kommer av. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Kanskje fordi fokuset ditt er litt feil? Penhet i seg selv gjør deg ikke til en omgjengelig, nyttig, spennende person. Hvilke personlighetstrekk ved deg selv liker du? Hva er du flink til? 0 Siter
Gjest ikke fisefin Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Hvis du går rundt og er så fisefin så kan andre fort merke det. Glem utseendet og sett deg heller andre mål på hva som er viktig. Det er ikke utssendet som teller for om andre liker deg eller ikke men heller måten du er på. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Som du selv har erfart er ikke et vakkert ytre nok til å bli selvsikker, selv om det sikkert hjelper for mange. Du bør kanskje fokusere på litt andre egenskaper? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.