Gå til innhold

Ulyd på vifte på laptop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en HP laptop med vifte under som har begynt å bråke noe voldsomt når den går. Jeg har hatt problem med dette tidligere, men da har det holdt med å blåse(med CRC-trykkluft) inn i luftekanalen og støvsuge litt i rillene over viften. Nå har jeg gjort dette flere ganger, men problemene vedvarer.

Er det noen som vet om noen andre triks man kan ta i bruk for å bli kvitt problemet(går de an å åpne maskina f.eks)?

Fortsetter under...

Caloni Makaroni
Skrevet

På min laptop kan jeg ta av tastaturet, og under der ser jeg alt. Støvet som ligger rundt vifta får jeg ikke ut bare med blåsing og støvsuging.

Skrevet

På min laptop kan jeg ta av tastaturet, og under der ser jeg alt. Støvet som ligger rundt vifta får jeg ikke ut bare med blåsing og støvsuging.

Tror ikke det går på min HP dessverre :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...