Gjest rillz Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har en HP laptop med vifte under som har begynt å bråke noe voldsomt når den går. Jeg har hatt problem med dette tidligere, men da har det holdt med å blåse(med CRC-trykkluft) inn i luftekanalen og støvsuge litt i rillene over viften. Nå har jeg gjort dette flere ganger, men problemene vedvarer. Er det noen som vet om noen andre triks man kan ta i bruk for å bli kvitt problemet(går de an å åpne maskina f.eks)? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 På min laptop kan jeg ta av tastaturet, og under der ser jeg alt. Støvet som ligger rundt vifta får jeg ikke ut bare med blåsing og støvsuging. 0 Siter
Gjest rillz Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 På min laptop kan jeg ta av tastaturet, og under der ser jeg alt. Støvet som ligger rundt vifta får jeg ikke ut bare med blåsing og støvsuging. Tror ikke det går på min HP dessverre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.