Gå til innhold

Camilla Läckberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med "Havfruen", og trodde dette va den sista boka hun hadde skrevet, men så finner jeg ut at hun også har skrevet en som heter "Fyrvaktaren", men den er så vidt jeg vet ikke oversatt til norsk.

Har prøvd å finne den svenske utgaven "Fyrvaktaren" på bibliotekets hjemmeside, men finner den ikke (de har de andre bøkene hennes på svensk). Hvor kan jeg få tak i denne boka da tro?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg sjekket på mitt bibliotek nå, og Fyrvokteren er bestilt inn. Så da er den nok oversatt :o) Send mail til biblioteket ditt, og spør om de kan bestille den. Da blir du førstemann på lista ;O)

Skrevet

Den kommer på norsk i mars tror jeg. :o)

Men det gjør meg ingenting å lese den på svensk. Er det vanlig at bibliotekene tar inn de utenlandske utgavene først? Jeg har lest to av bøkene hennes på svensk, og vil heller gjøre det med den siste enn å vente til langt ut på våren...

Skrevet

Men det gjør meg ingenting å lese den på svensk. Er det vanlig at bibliotekene tar inn de utenlandske utgavene først? Jeg har lest to av bøkene hennes på svensk, og vil heller gjøre det med den siste enn å vente til langt ut på våren...

Det varierer nok fra bibliotek til bibliotek, men vi har i alle fall hennes bøker på svensk og da naturlig nok før vi får dem på norsk. :o)

Skrevet

Jeg sjekket på mitt bibliotek nå, og Fyrvokteren er bestilt inn. Så da er den nok oversatt :o) Send mail til biblioteket ditt, og spør om de kan bestille den. Da blir du førstemann på lista ;O)

Jeg tar den likegjerne på svensk. Får kontakte dem og høre om de har den, selv om jeg ikke fant den da jeg søkte på nettsiden.

Caloni Makaroni
Skrevet

Camilla Läckberg skriver som bare det, hun. Jeg venter i spenning på at Havfruen kommer i pocketbok 20. januar. Jeg vet Fyrvokteren selges på svensk (sist observert på Norli), men om den er tatt inn på noe bibliotek aner jeg ikke.

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg liker bøkene hennes så godt og står faktisk på venteliste for å lese Fyrvokteren på svensk! De har ikke fått den på norsk på biblioteket enda, men jeg orker ikke å vente lenger enn jeg må, så da får jeg heller ta den på svensk :)

Skrevet

Jeg liker bøkene hennes så godt og står faktisk på venteliste for å lese Fyrvokteren på svensk! De har ikke fått den på norsk på biblioteket enda, men jeg orker ikke å vente lenger enn jeg må, så da får jeg heller ta den på svensk :)

Hihi - vi liker samme bøker da :-)

jeg må visst ringe biblioteket og stille meg på liste jeg også!

Tvillingmamma
Skrevet

Hihi - vi liker samme bøker da :-)

jeg må visst ringe biblioteket og stille meg på liste jeg også!

:) var faktisk på besøk i Camilla Läckbergs Fjällbacka i september, kjørte forbi og tok en avstikker innom. Artig å se alle de steder en leser om i bøkene :)

Skrevet

:) var faktisk på besøk i Camilla Läckbergs Fjällbacka i september, kjørte forbi og tok en avstikker innom. Artig å se alle de steder en leser om i bøkene :)

Moro :-)

Vi var i Skara sommeren etter at jeg hadde lest alle bøkene om Arn fra Gothia - moro!

Nå har jeg sendt mail til biblioteket og spurt om de har boka, og hvis de ikke har den, så vil jeg gjerne stå på venteliste.

Hvor ligger forresten Fjällbacka? Ser for meg at det er et stykke nord for Göteborg, langs kysten.

Tvillingmamma
Skrevet

Moro :-)

Vi var i Skara sommeren etter at jeg hadde lest alle bøkene om Arn fra Gothia - moro!

Nå har jeg sendt mail til biblioteket og spurt om de har boka, og hvis de ikke har den, så vil jeg gjerne stå på venteliste.

Hvor ligger forresten Fjällbacka? Ser for meg at det er et stykke nord for Göteborg, langs kysten.

i Bohuslän, ikke så langt fra Svinesund, utrolig vakkert der. Vi kjørte også gjennom flere slike småhavner hvor det må være utrolig koselig om sommeren :)

Skrevet

i Bohuslän, ikke så langt fra Svinesund, utrolig vakkert der. Vi kjørte også gjennom flere slike småhavner hvor det må være utrolig koselig om sommeren :)

Jeg fikk svar fra biblioteket allerede i dag: De ville låne inn boka på svensk til meg, og skulle gi beskjed med en gang den var kommet :-))))))

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg fikk svar fra biblioteket allerede i dag: De ville låne inn boka på svensk til meg, og skulle gi beskjed med en gang den var kommet :-))))))

Så bra! Jeg er fortsatt på venteliste, men rykker stadig fremover i køen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...