Gå til innhold

Innpåsliten selger...ubehagelig

Gjest Ubehagelig innpåsliten selger

Anbefalte innlegg

Gjest Ubehagelig innpåsliten selger
Skrevet

Jeg jobber på en arbeidsplass hvor vi er avhengig av andre firmaer og deres selgere...

En av disse selgerne er etter min mening alt for innpåsliten. Han kan ringe bare for å spørre om hvordan det står til med meg. Han har spurt om at vi kan treffes til lunsj. Til jul fikk jeg vinflasker av han som han leverte på arbeidsplassen Han hadde også noe annet som han ville gi meg, og han spurte om hjemmeadressen slik han fikk sendt dette i posten. Han sier jeg er så kjekk og grei.

Jeg har aldri gitt signaler til han om noe annet enn det jeg ønsker å kjøpe fra fimaet som han representerer.

Syns hele greia er ubehagelig...og jeg gruer meg til neste gang han kommer innom jobben.

Hva gjør jeg?

Skrevet

Du avslår høflig alle invitasjoner, er litt kort og avmålt når han ringer på jobben, og sier at du ringer han når du trenger påfyll av produktene han selger. Og så drikker du vinen med god samvittighet. ;)

Skrevet

Du får være ærlig og si at dette syntes du ikke så masse om. Be han om å slutte opp fordi du ikke er intressert.

Stopper han ikke, har han nok en sjef som er over seg igjen som du kan ta kontakt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...