Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Når noen sies å gå umennskelig fort sies det vel samtidig at vedkommende må ha dopet seg? http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=578984 Hva tror du - var det et ærlig løp? Velger selv å tro det inntil det motsatte er bevist. 0 Siter
Sepe Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Enig med deg! Selv om jeg må forsvare min oppfatning hele tiden, både hjemme og på jobb! Alle "vet" visst at han er dopet... mvh 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 ''Hva tror du - var det et ærlig løp? Velger selv å tro det inntil det motsatte er bevist.'' Helt enig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Litt merkelig synes jeg jo det er, men inntil man får en positiv dopingprøve så sier jeg ikke noe. Min kjære derimot - han brøler "dopa!" hver eneste gang noen slår en nordmann. *hehe* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Det blir litt for dumt om vi skal hevde at motstanderne er dopet bare fordi de gjør et bedre løp enn nordmennene. I de tilfeller en nordmann er totalt overlegen er vi bare stolte, da er det ikke mye dopprat. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Det blir litt for dumt om vi skal hevde at motstanderne er dopet bare fordi de gjør et bedre løp enn nordmennene. I de tilfeller en nordmann er totalt overlegen er vi bare stolte, da er det ikke mye dopprat. Det har du rett i. 0 Siter
Gjest Skientusiasten Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Noen mennesker er satt sammen annerledes enn de fleste andre, slik som f.eks. sprinteren Bolt. Muligens er Bauer en slik type også, det samme med Kowalczyk på damesiden. Alternativt har vi en ny Mülegg... Som deg, så avventer jeg dømmingen til en positiv dopingprøve eventuelt foreligger. Inntil så, velger jeg å la meg imponere! 0 Siter
laban Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Tsjekkia har dessverre ikke noen spesielt stolt historie når det gjelder doping. (For ordens skyld: Dette gjelder flere andre land også.) Terskelen er nok litt lavere for å antyde juks overfor de som kommer fra landene som stadig har hatt utøvere ekskludert pga. doping. Jeg følger ikke spesielt godt med på langrenn og bør ikke uttale meg om akkurat denne saken. Prinsipielt skal ingen forhåndsdømmes, uansett nasjonalitet. Men såvidt jeg vet, har Bauer vært svært sterk tidligere også, så det er ikke så mystisk at han vinner nå. Jeg er mer skeptisk i de tilfellene det dukker opp en løper "fra intet" og vinner akkurat i OL eller VM, for så å falle langt tilbake på listene igjen når mesterskapet er slutt. 0 Siter
fresja Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Vil ikke spekulere i hvorvidt Bauer var dopet eller ei. Han ble vel testet. Bauer er 8 år eldre enn Northug. Da er det rimelig at han er mer utholdende i harde løp. Northug er vel ikke spesielt kjent for å være god i harde motbakker. Han har nok sin styrke i den rå spurten. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. januar 2010 Skrevet 12. januar 2010 Jeg også Fakta: I forfjor var Nortug 51 sekunder bak Bauer opp bakken, neste år var Nortug 41 sekunder bak samme mann, så det betyr litt oppsving for nordmannen, men ingen konsistent nedtur for Bauer;) Velger derfor å tro at Bauer er på sitt beste, men at Nortug èn gang vil slå han;)))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.